5 weken na een keizersnede... afentoe stopte het even een dag en dan begon het weer maar nu einelijk ervan af!
Hallo, Ik vloei nog steeds. Het is 2 tot 3 weken minder geweest maar sinds zaterdag vloei ik weer met rood bloed. Groetjes, Gisimino
Het is nu ruim 5 weken na de bevalling en het bloeden is ongeveer een week over. Nu heb ik alleen nog een kleine veegje oud bloed op een dag.
Ik heb 7 weken gevloeid. Wel is waar heel klein beetje steeds, maar vond het best wel lang duren allemaal.
ik precies 8 weken en dat was nog best wel veel. Daarna heb ik nog ongeveer 2 weken af en toe wat bloed verloren maar niet dagelijks. Het was geen menstruatie want ik ben nog steeds niet ongesteld geweest
Hallo Patroeschka, Ik heb dit aan de verloskundige gevraagd maar volgens haar kan ik niet ongesteld worden voor 6 weken na de bevalling. Zij zei wel dat het kon zijn omdat ik nu meer beweeg (wandelen enz. ) Groetjes, Gisimino
hee gisimino, ik begon na 2-3 weken ook weer helderrood te vloeien, (6 weken waren ook nog niet om), en volgens mijn VK en gyn was het ongesteldheid. was wel heviger ongesteld zijn als normaal, en ook nog met stolsels maar zou menstruatie zijn. als het te lang duurt moet je wel opletten dat er niet een stukje placenta is blijven zitten want dan stopt het bloeden ook niet vanzelf
Hallo, Toevallig dat het sinds gisteren weer bijna weg is. Alleen toen ik gisteren uit de douche kwam was het weer erger maar nu is het weer zo goed als weg. Er zaten inderdaad ook nog stolsels bij van de week. Groetjes, Gisimino