We zijn er nog steeds niet uit... En over 6 weekjes uitgerekend... Ik kan er echt gewoon van wakker liggen... de ene dag neig ik naar de ene naam, de andere dag naar de andere naam... Hellup... Mijn vriend vindt ze allebei mooi. Wat vinden jullie? Stijn of [naam verwijderd]? En waarom? Stijn is stoer maar toch wat muffig? Of vinden jullie niet? [naam verwijderd] is niet zo veel voorkomend, maar misschien wel een beetje een hoog knuffelbeertje gehalte .... Hoor graag jullie reacties!
Hahaha, wat dacht je van "Stijntje heeft een kleintje" [naam verwijderd] vind ik gewoon stoer. Stijn....wat gewoontjes
[naam verwijderd] vind ik een stoere naam. Ik ken er 1 en dat is een leuke jongen. Stijn vind ik wel aardig maar niet echt wauw.
Ik vind stijn leuker. Ik vind [naam verwijderd] geen naam en zeker niet als het later een grote man is.
Ik kende een [naam verwijderd], die was niet zo groot, dus werd idd [naam verwijderd] genoemd hihi Vind Stijn lekker stoer klinken.
Je kan niet fout kiezen, vind 't allebei leuke namen. Als je er echt niet uitkomt zou ik wachten tot je 'm in levende lijven ziet. Kiezen wat dan 't meest bij 'm past.
Grappig die reacties. Ik vind juist [naam verwijderd] oubollig en geen naam die past bij een volwassen vent. Stijn vind ik juist stoer.
Hej Allemaal, Dank je voor jullie reacties. Pffff... hadden jullie ook dat jullie op het einde zo aan het twijfelen sloegen....??? Blijf vooral reageren!
Het zijn beide niet mijn smaak, maar ik zou dan toch voor stijn gaan dat vind ik dan nog wel een stoere naam en ook kunnen voor een volwassen man. [naam verwijderd] vind ik persoonlijk een beetje kinderachtig en ook niet zo voor later, maar misschien komt dit ook omdat het niet mijn stijl namen zijn
Stijn... De kans dat [naam verwijderd] in het begin [naam verwijderd] wordt, is denk ik héél groot. Onze dochter Fae, wordt ook 'Feetje' genoemd (tenminste als baby , nu wat minder, ook al is ze nog maar een peuter) - en dat vonden we vooraf ook helemaal niets. Nu zijn we er aan gewend - en doen we het zelf liefkozend ook weleens Verder vind ik Stijn veel meer een naam voor alle leeftijden.
Ik vind het allebei geen mooie namen maar als ik dan moest kiezen zou ik voor Stijn gaan omdat dat idd een naam voor alle leeftijden is. Al hoor je hem wel heeeeel vaak maar als jullie daar geen moeite mee hebben.. Wat vindt je man dan? maakt hem het niet uit welke naam het wordt?