Zwanger of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door aicirtap, 10 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Normaal sta ik hier in de mee lees stand maar ik zit nu toch met iets waarvan wat moet ik er mee?!

Even korte voorgeschiedenis/inleiding. Het is een heel verhaal, maar misschien kunnen jullie mee denken :)

Ik ben sinds juli 2014 bezig om via KID zwanger te worden.

Op 6 maart ben ik voor een laparoscopie geweest en voor doorspuiten van mijn eileiders. Alles was in orde op een lichte / milde vorm van endometriose die op mijn baarmoeder zit. Maar volgens de gyneacoloog moet ik daarmee gewoon zwanger raken.

Ik had voor de laparascopie al 7 pogingen gedaan met 3 verschillende donoren, maar zonder resultaat. :(

Ik heb na de laparoscopie op 17 maart weer een inseminatie gehad. Mijn menstruatie dateerde van 2 maart daarvoor.

Vanaf maandag 23 maart had ik veel last van mijn liezen.
    Vanaf donderdag 26 maart kreeg ik mega borsten die niet zeer deden. Normaal heb ik zere borsten als mijn menstruatie er aan komt.
    En op vrijdag 27 / zaterdag 28 maart was ik kotsmisselijk. En zondag 29 maart nog in lichte mate. En s midddags / s avonds licht bloedverlies. In het weekend ook wat last van mijn onderrug en flanken.
    Maandag 30 maart iets meer bloedverlies en de misselijkheid was weg. Borsten waren nog steeds groter dan normaal. Test van de kruidvat gedaan met ochtendurine negatief.
    Ik heb dinsdag 31 maart enorm heftig bloedverlies gehad, nog nooit zo erg gehad. Ik dacht misschien een miskraam? Of misschien door de laparoscopie daarvoor? Maar normaal ben ik erg ziek van menstruatie en nu helemaal niet. Woensdag weer ongeveer zelfde bloedverlies als maandag en donderdag na genoeg niks meer.

Ik zelf ging/ga er vanuit dat het mis is. Maar ik heb nog steeds vage klachten. Vorige week donderdag en vrijdag ontzettend duizelig geweest. Zondagochtend licht misselijk. Van de week ook s morgens heel kort even 2 uurtjes. En sinds gisteravond ook weer een soort misselijkheid/weeïg gevoel, vieze smaak in mijn mond. Verder soms op eens ontzettend moe. En ik droom de meest bizarre dingen.

Ik heb van de week nog getest met een action test (maandag). En een test die ze bij de huisarts gebruiken (vanmorgen gedaan). Allebei ook negatief. Gedaan met ochtendurine beide testen.
    Ik ben ook weer begonnen met ovulatietesten, maar ik zie daar ook niet echt een stijgende streepje in. Ze worden wel ietsje pietsje donkerder maar niet heel erg. Ik gebruik clearblue. Geen smilie overigens.

Door mijn vage klachten de afgelopen weken twijfel ik wel of niet zwanger? Aan de andere kant alle testen zijn negatief. Dus misschien zit het tussen mijn oren. ;) Daarom durf ik ook niet zo goed naar de huisarts te gaan. Maandag moet ik sowieso naar de gynaecoloog. Ik had vanmorgen ziekenhuis willen bellen, maar ik was te laat. Ze zijn alleen s morgens open.
    Ik ga wel door met de ovulatietesten en als ie wel positief wordt naar ziekenhuis voor poging 9, maar dan bespreek ik eerst nog wel even dit gebeuren van de afgelopen weken.

Sorry voor hele verhaal maar misschien kunnen jullie zeggen wat jullie er van denken. Bedankt :)

Deel Deze Pagina