Hallo, Zoals jullie zien willen we een weekendje weg in februari. Met twee kindjes van 5 en 3 Hebben jullie leuke suggesties of kortingsacties? Alvast bedankt!
Wij gaan halverwege februari een weekendje naar Zandvoort. Even lekker uitwaaien langs het strand! We gaan naar center parcs
Ik weet niet of geld ertoe doet, maar wij zijn vorig weekend naar de efteling geweest. Erg leuk voor kinderen van 3 en 5, maar ook erg duur.
Is dst het geld ool echt waard? Ik wil het ook graag nog een keer doen, maar ik vind het ook echt wel erg duur. Wij zijn ook geen mensen die echt 3 hele dagen de efteling doorgaan.
Wij hebben 2 weken voor vertrek in nov geboekt voor een week sonnenberg 6 persoonshuis Waren 190 euro kwijt... Weekenden zijn wellicht net zo duur maar je moet goed zoeken Soms hebben ze vanaf 99 euro aanbiedingen Ik zou mbt efteling evt kiezen voor een park in de buurt en 1 dagje dsn gaan Check actievandedag of travelbird daar staan vaak roompotpwrken voor weinig
Wij zitten nu in Het Vennebos van Landal, daar kan je heen vanaf 159,- voor een weekend last minute. Is erg leuk voor kindjes, zwemparadijs, Bollo, Puk en Pelle, gezellige Plaza, kinderboerderij, doolhof, speeltuinen, binnenspeeltuin. Of een mysterie boeking voor CenterParcs doen, is altijd de overtreffende trap! Supermooie zwembaden! Orry en vriendjes hebben echt leuke shows, er is zoveel te doen voor kindjes en de plaza's (market dome) zijn erg gezellig. (Via bungalows.nl kan je dit doen, krijg je een paar dagen vantevoren te horen naar welk park je gaat, wij zijn laatst in Het Meerdal geweest)