hoi meiden ik heb een vraagje. ik heb last van gevoelige bosten, en ook de hele tijd last van harde tepels, zijn dat ook symtomen van een zwangerschap van niet. alvast bedankt vooor het antworden. groetjes honey
Hoi Honey, Harde tepels weet ik niet. Toen ik zwanger was had ik enorme last van mijn borsten. Zelfs de trap af lopen deed pijn. Ik zie dat je al 2 dagen overtijd bent... Wanneer ga je testen?
Ik had ook erge gevoelige borsten en harde tepels terwijl ik het niet eens koud had. Ook in het begin, toen ik niet eens wist dat ik zwanger was, maar had ook wel eens gevoelige borsten als ik ongi moest worden, maar toch voelde deze pijn anders. Ook met fietsen en je gaat per ongeluk door een kuiltje, zakte ik zowat met fiets en al door de grond van de pijn. Suc6 met testen meid!
Tja het enige wat je zekerheid bied is een test wagen. Wij kunnen niet tegen jou zeggen of je zwanger bent of niet..... Ik heb helemaal niet zoveel last gehad. Ze deden wel zeer, maar niet extreem zeg maar. Ik hoop voor je dat je zwanger bent
Ik zie dat je al drie dagen overtijd bent, waarom test je niet? Dan weet je misschien wat meer! Veel succes!