Wie kan me please helpen?!?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by MH1113, Sep 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MH1113

MH1113 Bekend lid

Jun 8, 2009
    774
    0
    0
    Sorry, maar ben een beetje wanhopig..

Ik heb altijd een cyclus van 28-30 dagen en voel duidelijk me eisprong op de 16de dag ( erge steken links of rechts onder in me buik en slijmverlies )..

Nu ben ik na me miskraam in april, dat helaas lang duurde voor alles weg was ( inmiddels was het midden juni toen de test negatief was en alles schoon was ) 2 x ongesteld geworden, beide keren netjes na 28 dagen ongesteld.. Dus me cyclus is er niet door in de war..

Maar nu is dit de eerste maand dat we bezig zijn en ben direct begonnen temperaturen, volgens mij me eisprong op dag 15/16 gehad ( wat normaal was ) maar op een andere site ( fertility friend ) geeft ie aan dat ik me eisprong op dag 23 (!!) heb gehad..

Heb die dag wel pijn onderin me buik gehad dus het kan maar zo dat ik een late eisprong had.. maar nu zit ik op cd 31 en nog geen tekenen van een menstruatie, temp blijft ook hoog maar weet nu dus niet wanneer ik moet testen?!

Heb vandaag testen besteld die je 4 dagen voor je nod kunt gebruiken dus denk dat ik dan over 2 dagen een test probeer, dat zou 10 dagen na de mogelijke eisprong van dag 23 zijn..

Hoop dat jullie me meer duidelijkheid kunnen geven.. :(

2. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik zou ook zeggen dag 23. Ff zit er meestal niet naast. Bb heeft bij mij vaak niet eens een ovulatie aangegeven terwijl ik het wel had. Zo stom. Maar na dag 23 is er pas een stijging.

3. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik sluit me bij Babke aan. Na dag 23 gaat je temp pas echt omhoog.
    Het kan ook zijn dat je het groeien van je eitje voelt. Dat is helaas makkelijk te verwarren met de daadwerkelijke eisprong. Ik zeg niet dat het zo is natuurlijk want ik voel niet wat er in jouw lichaam gebeurd, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.

Heel veel succes

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,189
    15,696
    113
    Nabij Utrecht
    Dag 23 is je eisprong geweest. duidelijk te zien in je kaartje.
    Aangezien je bij andere cycli een lf van 12 dagen had zou ik dat nu ook aanhouden wat betekent dat je dus op dag 35 je nod hebt.
    Nog ffies geduld dus ;)

5. NinaD

NinaD Niet meer actief

Ik sluit me aan bij de andere dames; dag 23 ovulatie.
    Ik heb zelf aantal dagen voor de ovulatie buikpijn en soms ook 1 dag daarna. Jouw temp. zit in een mooi stijgende lijn, hoop dat het zo blijft...:)

Succes!

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Me too! :)

Dan zou je nu op 9 dpo zitten. Ga je testen morgen? Veel geluk

7. MH1113

MH1113 Bekend lid

Jun 8, 2009
    774
    0
    0
    Ohh spannend zeg!! Vandaag komen me testen.. Dus morgenochtend maar even testen!

8. MH1113

MH1113 Bekend lid

Jun 8, 2009
    774
    0
    0
    net de testen binnengekregen en een test gedaan, uiteraard negatief.. Nouja morgenochtend nog maar is.

9. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik zou overmorge doen. hcg verdubbelt elke twee dagen, dus al zou je morgen iets zien, dan is het nog turen.

10. MH1113

MH1113 Bekend lid

Jun 8, 2009
    774
    0
    0
    Nou de test was dus ook niet goed, dikke rommel!

Ik krijg wel een streepje maar horizontaal door beide schermpjes! Daarna nog een test gedaan en precies het zelfde!

Heb een mail gestuurd, want wat schiet ik er mee op als ik testen krijg die niet goed zijn..

Ben 2x eerder zwanger geweest dus weet echt wel dat er een verticale streep moet komen..

11. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    welk merk had je? Ik zou een kruidvat halen, niet duur en duidelijk.

12. MH1113

MH1113 Bekend lid

Jun 8, 2009
    774
    0
    0
    Nou normaal ook altijd kruidvat 2 voor 5 euro gehaald, en ook beide keren als ik wel zwanger was ook positief getest..

De eerste keer met me zoon wist ik niet wanner me nod was omdat ik heeeeeel onregelmatig ongesteld werd, ik voelde het toen gewoon en direct positief getest..

Bij de 2de keer werd ik totaal onverwachts zwanger, 5 x sex gehad ( tijdens de verhuizing ) waarvan 1x niet opgelet ( ik ben nooit meer aan de pil gegaan na me zoon's geboorte.. omdat we er toch geen jaren tussen wilde hebben.. Na de bevalling direct een regelmatige cyclus en hield zo ook altijd me vruchtbare dagen in de gaten en dat is 2 jaar goed gegaan, 1x niet opgelet en plots zwanger.. Terwijl ik dacht dat ik ongesteld was geworden, heb nog gebloed een paar dagen maar niet zo hevig als anders, daarom een halve week later maar een test gedaan ( had hem toevallig de avond ervoor in een doos zien liggen )..

Dus beide keren maar op de gok getest.. Als ik uitga van een eisprong op dag 23 dan zou ik over een paar dagen me nod hebben.. Dacht doe een vroege test maar helaas, toch niet zo slim..

Haal straks direct wat testen van de kruidvat!

13. MH1113

MH1113 Bekend lid

Jun 8, 2009
    774
    0
    0
    Vanmorgen weer met sensitest getest maar negatief, temp blijft hoog! Hoogste temperatuur tot nu toe..

Ik las op internet meerdere berichten dat ze pas na de nod met die sensitest positief testen terwijl andere al voor de nod positief aangaven terwijl die sensitest een extra gevoelige moet zijn..

Kooop dus even de kruidvat testen ( gisteren vergeten ) .

14. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Zou als ik jou was gewoon met cb of Kruidvat testen, die zijn zeker weten goed en betrouwbaar. Succes!

15. MH1113

MH1113 Bekend lid

Jun 8, 2009
    774
    0
    0
    Zonet met de kruidvat testen getest, maar negatief, misschien te vroeg en midden op de dag.. Morgenochtend probeer ik het nog is anders wacht ik tot ik ongesteld word en anders maar verder kijken..

16. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    4 dagen voor je NOD is inderdaad vroeg, zou als ik jou was morgenochtend met de eerste urine nog een KV test doen, als die ook negatief is dan lijkt het erop dat je niet zwanger bent...

17. MH1113

MH1113 Bekend lid

Jun 8, 2009
    774
    0
    0
    Volgens de berekening heb ik 11 september ( dinsdag ) me nod.. Vandaar waarschijnlijk ook de negatieve test..

Ik wacht nog even met testen denk ik.

18. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Dan zou je net als ik morgen positief moeten KUNNEN testen! Ga je morgen weer testen en dan met ochtendurine?

19. MH1113

MH1113 Bekend lid

Jun 8, 2009
    774
    0
    0
    Ik denk het wel.. Als ie weer negatief is haal ik nog snel nieuwe en doe die dan maandag en dinsdag..

Pff gestress zeg!

Ga jij morgen ook testen?? Spannend zeg, zie dat jij al veeeeel langer dan ons bezig bent dus hoop voor je dat je snel zwanger bent!

20. MH1113

MH1113 Bekend lid

Jun 8, 2009
    774
    0
    0
    Hier gisterochtend 1x roze bij het afvegen, en net wat donkerder roze.. ga er dus maar vanuit dat me ongie morgen komt..

Test van vanmiddag was ook negatief..
    Helaas..

Share This Page