wat denken jullie?? Positief??

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Chanan, Sep 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chanan

Chanan Bekend lid

Aug 5, 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Hoi. Vorig jaar is er pcos bij mij vastgesteld. 19 juli is de implanon bij mij eruit gehaald. Ivm uitblijven menstruatie voor de zekerheid gaan tempraturen. Omdat ik gehoord heb dat ze daar altijd om vragen als je hulp leest clomid wilt. Mijn gynaecoloog heeft gezegd vorig jaar bij constatering pcos dat ik het eerst een half jaar zelf moet proberen.
    Nu heb ik de laatste dagen een hogere temp. En ff zegt dat ik een eisprong gehad heb. Wat denken jullie??

Zie handtekening.

2. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Het lijkt er wel op, maar ff weet het niet zeker. dat zie je aan het stippellijntje van het kruis wat ff gezet heeft.

3. Chanan

Chanan Bekend lid

Aug 5, 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Ok. Dank je wel panter. Zou mooi zijn. Had niet verwacht überhaupt een eisprong te krijgen ivm pcos. :).

4. Chanan

Chanan Bekend lid

Aug 5, 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Baal baal.... tempratuur gaat opeens flink naar beneden ...

5. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Grote kana dat je nu ongesteld wordt ;). Jippie je lijf doet het!

6. Chanan

Chanan Bekend lid

Aug 5, 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Ha ha. Dat is waar Babke. Komt nu natuurlijk niet zo goed uit. Ben op vakantie. Of eigenlijk op familiebezoek. Bij mijn vriend zijn familie. Ach ja... het is niet anders. Voel nog niet echt dat het doorzet. Zou wel tijd worden. 51 dagen nu....

7. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Ik denk dat FF het niet zeker weet omdat je geen ovulatietesten gedaan hebt, op het moment dat je voor de stijging een positieve ovulatietest invult (probeer het maar es, 1 of 2 dagen ervoor) denk ik dat FF wel een doorgetrokken lijn zet. Maar het lijkt er nu inderdaad op dat je ongesteld gaat worden, ongelukkige timing misschien, maar wel fijn om te weten dat je in ieder geval een eisprong gehad lijkt te hebben!

8. Chanan

Chanan Bekend lid

Aug 5, 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Nou mijn temperatuur doet raar. Nu weer flink omhoog. Ben benieuwd. Als het zo blijft dinsdag een testje.
    Wilde deze ronde me nog niet aan de ovulatie testen beginnen. Is nl. pas de eerste ronde. Al duurt die nu verrekte lang....

9. Toto

Toto Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,061
    9
    38
    De dip ziet er wel erg naar een innestelingsdip uit. Spannend!

10. Chanan

Chanan Bekend lid

Aug 5, 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Ik hoop het zo. Heel benieuwd!! Dinsdag ga ik testen. :D

11. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Wow dit is spannend! Nog geen bloed?

12. Chanan

Chanan Bekend lid

Aug 5, 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Nee. Nog steeds niet. Kon vandaag niet tempraturen. Onverwachts ergens anders blijven slapen. Ben zo benieuwd.

13. Chanan

Chanan Bekend lid

Aug 5, 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Temperatuur is weer gedaald. Heb ook van die ongesteldheidkraampjes. Dus denk echt dat het morgen doorzet. Ach ja.. hopelijk zet het dan goed door en kan ik door naar de volgende ronde.

14. Toto

Toto Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,061
    9
    38
    Het ziet er inderdaad minder gunstig uit dan een aantal dagen geleden. Jammer!

15. Chanan

Chanan Bekend lid

Aug 5, 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Zeker jammer. Vandaag veel steken linksonder. Als ik niet beter zou weten zou ik bijna denken aan een eisprong. Denk nu gewoon ongipijn. Al wilt het mmaar niet komen. Misschien morgen zoals ff voorspelt.

16. Chanan

Chanan Bekend lid

Aug 5, 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Yep. Ongesteld geworden.

17. Toto

Toto Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,061
    9
    38
    Jammer. :(
    Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hopelijk is deze cyclus ook wat korter.

Share This Page