Nou zeg dat... ik zit ook al de hele tijd te zoeken, maar niet voor een gebakje, want dat heb ik net al gehad
liedje is van eind 70 begin jaren 80 volgens mij. Heb al een top 1000 bekeken, maar nog niets gevonden.
haha sorry heb het zoeken al opgegevn miaby bij songteksten.nl en dan wat intoetsen als titel pakt hij ook een paar artiesten
Nee daar kon ik het niet vinden. Ik las al mee vanafdat het berichtje er was. Maar ook wij kunnen niks vinden voor je helaas. Ik heb heel songtekst.nl door gespit voor je xxx
Dan kan je haast beter nog deze site pakken, omdat je daar op combinaties van woorden in een songtekst kan zoeken ... http://www.leoslyrics.com Helpt mij vaak deze site, maar nu word ik er ook niet wijzer van helaas...
~ haalt haar neus op en snuift wat rond ~ Helaas... ik vind het niet zo... maar dit kan ik niet hebben . Mijn mannetje hier dacht het ook al te herkennen en riep de naam Daniël Sahuleka. Maar daar kon ik ook al niets op vinden.
Sorry, ik kan het niet vinden. Ik heb nachtdienst vannacht, probeer het dan nog wel. Groetjes, Didier
Didier je bent geweldig! Tekst is inderdaad wel wat anders... maar dit is het zeker weten! Mijn man knikt hier ook uit volle borst ... Toppie! Ik zeg: ook een stukje gebak voor Didier... Groetjes, Josien