Wanneer testen met KV 2v5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sandana, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hallo allemaal,

dit is pas mijn 1e tempkaartje, dus ik weet nog niet hoe lang mijn LF is. Uitgaande van 14 dagen, zou mijn NOD de 18e zijn.

Echter... zou ik graag 14 februari al testen (stel dat, dan is het een leuk valentijnskadootje), maar ik weet niet of dat al kan? Is wel erg vroeg hè...

En dan heel wat anders... ik ging gister een stukje rennen (ben pas net begonnen) en ik kwam verder dan ooit. Toen ik stopte omdat ik bekaf was, kreeg ik ineens een kramp alsof ik mijn menstruatie had. Het is niet met iets anders te verwarren, daarvoor is dat gevoel te specifiek. Dit heb ik nog nooit eerder ervaren. Herkent iemand dit?

Groetjes
    Sandra

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Is indd erg vroeg. Mss is hij dan negatief terwijl je toch zwanger bent.
    Teleurstelling om niks!
    MAAR.....Hihihihi..... Ik ken mezelf,en zou hèt ook doen. Haha

3. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Ik zou het niet doen. Het is nogal vroeg en het kan dus zo zijn dat hij negatief is terwijl je wel zwanger bent. Daarnaast kan hij ook positief zijn, terwijl je een paar dagen later toch nog ongesteld wordt. Dan ben je dus al blij en gaat het toch nog "mis".

Ik zou zeggen heb 14 februari een leuk feestje en de 18de weer als je dan zwanger blijjkt te zijn.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.132
    15.663
    113
    Nabij Utrecht
    Hmmm. waarom is dag 1 en 2 van je LF gemarkeerd met een wit bolletje ??
    Ik zou nu eigenlijk uitgaan van het feit dat je eisprong nu 3 dagen geleden was (de eerste officiele verhoging zonder wit bolletje) en dat je dus over 11 dagen je NOD hebt.
    Dat zou dus 19 feb zijn.

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Die witte bolletjes zijn afwijkende tijden, ik zat in de nachtdienst en kon dus niet op de gebruikelijke tijden testen. Was erg balen.

Ik ga ervan uit dat FF gelijk heeft over mijn eisprong, want ik voorspelde dat zelf ook al. Verder moet je niet alleen naar de temperaturen kijken, maar ook naar de andere vruchtbaarheidssignalen en dan klopt die dag. Dus de ovutest en de CM die daags erna opdroogde. Plus de eisprong vindt plaats op de dag vóór de eerste verhoging, niet op de dag van verhoging.
    Maar goed, die ene dag is allesbehalve belangrijk vind ik.

PS: de eerste officiële verhoging zonder wit bolletje was gister ;)

6. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Ik zou niet eerder dan de 18e testen, veel betrouwbaarder.

Deel Deze Pagina