Kan idd van de zon zijn hoor en wrijvingsplek! Ik heb regelmatig dat ik onder de puntbloedinkjes zit en ik leef nog steeds Als ik me ingespannen heb heb ik ze ook in mn nek en schouders en borst. De eerste x schrok ik me dood, de huisarts heeft toen wel een bloedonderzoek gedaan.
zonne/warmte-uitslag. Komt vaak voor. Of als je op kunstgras hebt gezeten... dan krijg je ook van die onderhuidse rode bultjes. Don't worry! Morgen is het waarschijnlijk al weg
Als je er niet mee in de zon bent geweest is het ook geen zonneallergie. Hooguit warmteuitslag. Ik vind het echter op petechien lijken, dit zijn inderdaad miniscule puntbloedinkjes onder de huid. Ik heb ze als ik wat lager in mijn bloedplaatjes zit. Heb je snel blauwe plekken? Anders even je trombocyten laten bepalen d.m.v. een bloedtest.
Ik weet niet of je aan hersenvliesonst denkt aangezien je het steeds over niet kunnen wegdrukken hebt, maar daar lijken deze plekjes iig niet op.
inderdaad, als je dan al puntbloedinkjes had was je ook echt heeel heeel erg ziek en niet in staat om achter de computer te zitten
waarschijnlijk van de warmte ik heb altijd met heet/benauwd weer kleine bolletjes op men handen van de warmte en die jeuken jeukt het bij u?
Het is niet wat je denkt: bloedpuntjes die niet wegdrukbaar zijn. Dit is gewoon van de zon. Mijn dochter heeft juist wel die niet wegdrukbare puntjes gehad en ja dat waren alarmbellen. Die zagen er echt wel heel anders uit dan wat jij hebt. No worries dus....
Misschien niet op google naar enge dingen zoeken? Voor een uitslag hoef je niet zo in de stress te schieten meid. Komt echt wel goed.
Ziet er heel besmettelijk en gevaarlijk uit... Ik denk dat je in quarantaine moet Nee, grapje, geen idee, maar als je het weg kan drukken is het niet erg. Anders naar de dokter.
Had mijn kindje gisteren ook. En nu is het verdwenen. Heb hem ieder uur ingesmeerd met fac 50 dus zal wel door de warmte zijn.
echt puntbloedinkjes zijn heeeeeeel anders. mijn dochter heeft dat gehad waren veel groter en dikker en megapaars