banden oppompen sparta mamafiets

Discussie in 'De lounge' gestart door princess25, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. princess25

princess25 Niet meer actief

Hey meiden,

Even een domme vraag, maar moet morgen een aardig stukje fietsen en mijn banden zijn zacht.

Nu heeft mijn sparta mamfiets een ventiel waar ik niets van snap. Een plastic iets. Als ik eraan draai, dan hoor ik hem al leeg sissen.
    Dus nu de vraag. Hoe pomp je in vredesnaam die banden weer goed op!
    Hoop dat iemand een antwoord heeft. Alvast bedankt!

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    niet aan draaien maar gewoon de pomp op het ventiel drukken... als je hem blijft indrukken gaat er lucht uit.... dus niet doen! en dan gewoon oppompen... zitten er ook 3 kleuren om het ventiel heen? geel rood en groen? groen is dat je band goed opgepomt is en genoeg lucht heeft, geel is hij een beetje zacht en rood is te weinig lucht....

3. princess25

Thanks, heb het uitgevonden.

Dat plastic met geel rood en groen is inderdaad gewoon een dop. Als je deze verder draait dan stopt ie met sissen en kun je hem gewoon oppompen. Haha. Ik denk probeer het gewoon en wala, het is gelukt. Kan ik morgen tenminste goed fietsen.
    Bedankt voor de reactie!

4. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Grappig, ik had vorige week precies hetzelfde. Ik heb de doppen ook een paar keer los- en weer vast gedraaid voor ik door had dat ik ze door moest draaien en daarna mijn banden weer kon oppompen.

5. princess25

Haha, gelukkig, dan ben ik in ieder geval niet de enigste.

Deel Deze Pagina