Wie kan met me mee kijken??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Septembermom, 27 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    #1 Septembermom, 27 dec 2016
    Laatst bewerkt: 27 dec 2016
    Hallo!
    Op 20 dec (cd 15) een duidelijke positieve ovulatie test (zie foto). Normaal worden ze na de piek na 1 of 2 dagen lichter en stop ik met testen. Houd altijd wel een tweede lichte streep, maar nu bleven ze vrij donker dus ben nog niet gestopt met testen. Sinds gisteren lijken ze zelfs weer op te lopen en vandaag (cd 22, dacht 5dpo) deze ovulatietest (zie foto). Moet m'n ei nu toch nog komen? Vorige maand getemperatuurd, super fijn ma afgelopen dagen niet goed kunnen tempen alleen vanmorgen goed kunnen tempen toen was die 37 (en voor de eerste positieve ovulatie test steeds 36,6/36,7 net als vorige maand voor ei).

Dit was m'n laatste ovulatietest krijg ze morgen pas weer binnen als het goed is. Waar moet ik nu vanuit gaan?

Ps net naar de huisarts geweest om urine af te geven omdat ik flinke blaasontsteking heb denk ik.. kan dat invloed hebben op ovulatietest?

Alvast bedankt voor het mee kijken!

2. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Gedurende je hele cyclus heb je lh in de urine. Daardoor kun je streepjes houden. Deze Is negatief

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik zou de 20e aan houden als positieve ovulatietest. Dus de 22e als eisprong en 23 als dpo 1

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die van 20 december is positief.
    Die van 27 december is negatief. Beide streepjes moeten minimaal even donker zijn, pas dan heb je een positieve test. Bij die van 27 december zijn beide streepjes totaal niet even donker?

Elke vrouw heeft de gehele cyclus LH in haar lichaam waar een ovulatietest met een tweede streepje op kan reageren. Dit is ook de reden dat een ovulatietest pas positief is als beide streepjes minstens even donker zijn. Bovendien kan LH schommelen.

5. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het meekijken en jullie reacties!

Ik weet dat die net nog niet positief is en ik weet dat lh kan schommelen, maar ook zo donker? Ik heb ze in ieder geval nog niet gehad, maar blijkbaar is dat normaal. Was bang dat men ei de eerste keer misschien toch niet was gesprongen, maar dan ga ik er maar vanuit dat dat wel zo is:)

Deel Deze Pagina