Goedenavond zouden jullie even mee willen kijken is dit positief of niet, heb helaas geen ovulatietesten of zwangerschaps- testen in huis dus kan niet verder testen zou van het weekend pas weer kunnen halen.
De foto is nogal overbelicht dus ik kan het niet heel goed zien. Je bent volgens je banner 5 dagen overtijd, betekent dit dat je de ovulatietest nu gebruikt als zwangerschapstest of probeer je echt je ei op te sporen?
ik deze ovulatietest nog in huis dus dacht omdat ik zoveel witte afscheiding had misschien heb ik wel een late ei voor zover ik weet is vrijdag me nod vandaar de ovulatietest
Die is inderdaad niet positief. De teststreep moet even donker of donkerder zijn dan de controlestreep. Heb je deze cyclus al eerder een positieve ovulatietest gehad, omdat je denkt dat je vrijdag je NOD hebt?
ik hou via en ap bij wanneer ik ongesteld word en dat is de laatste 4 maanden netjes 28 dagen ook schrijf ik het op de kalender in de wc.
Zou eens een zwangerschapstest wagen... Een ovulatietest kan op hcg reageren, vaak is hij dan knal positief maar vind die van jou best donker
Heb afgelopen maandag een test gedaan toen was er niks te zien kan het alsnog? Hou me cyclus bij via een AP als de AP aangeeft dat ik ongie moet worden word ik het meestal 1 week later maar nu is het 1 week later en nog steeds niks
Een app is ook maar een berekening en kan niet in je lichaam kijken. Soms kun je een langere cyclus hebben
Ondertussen nog steeds niet ongie durf nie te testen omdat ik bang ben dat er weer niks is dat ik valse hoop heb
Nu wel wat rood Met afvegen na toilet bezoek geen inlegkruisje of tampon waard ook geen krampen die ik altijd wel heb voor ik ongie moet worden weet iemand wat dit kan zijn.??
Voorbode van je ongi waarschijnlijk. En hou het voor jezelf vanaf nu goed bij. Als jouw app zegt dat je ongi wordt en je wordt het steevast altijd een week later dan vul jij de dingen niet goed in. Een app kan alleen maar berekenen met wat jij doorgeeft.