hallo mensen... ten eerste wie zwanger is van harte gefeliciteerd......! Ik heb de laatste 2 weken erg last van een harde buik, gevoellige tepels en onwijs veel trek in eten en vaak zijn het dan ook dingen die ik normaal gesproken niet snel eet. Ik heb vorige week een zwangersschaptest gedaan en die was negatief maar hij lag al een paar weken in mijn sokkenla...kan dat iets uitmaken? veder zegt een gevoel in mij dat ik zwanger ben en dat gevoel blijft aan houden ondanks de test. Nou heb ik een paar dagen geleden een online test gedaan waarbij je datum in moest vullen en die gaf aan dat het positief is dat ik sex heb gehad toen ik het vruchtsbaars was en dat het 65% kans heeft dat ik zwanger ben, nou heb ik op deze site gelezen (week tot week) dat ik in week 4 het beste een zwangersschaptest kan doen is dat zo? (ben namelijk nu in week 3 volgens de online test. kan ik beter even naar de huisarts gaan om me te laten onderzoeken of gewoon een test kopen en kijken wat die zegt.? liefs woman21
Ik zou inderdaad even wachten tot de dag dat je ongesteld hoort te worden en dan nog een keer testen, waarschijnlijk ben je gewoon te vroeg met testen geweest maar je lichaam kan je ook aardig voor de gek houden dus houd in je achterhoofd dat de kans erin zit dat je niet zwanger bent.
Wanneer was de laatste dag van je menstruatie. Van die online testen zou ik niet te veel geloven! Ik was volgens die testen niet zwanger! Terwijl de zwangerschapstest toch duidlelijk aangaf van wel... De enige testen die een beetje zekerheid kunnen geven zijn zwangeschaps- en ovulatietesten. Geen vraag- en antwoord testen...
hallo allemaal bedankt voor jullie berichtjes..! Ik ben woensdag naar mijn huisarts geweest en ook haar advies is nog even wachten totdat ik ongesteld moet worden en als ik overtijd ben dan gaan testen.... eind deze week begin volgende week zo ik ongesteld moeten worden dus het is nog even afwachten. Wel merk ik heel erg dat mijn tepels super gevoelig zijn me borsten het ene moment gespannen zijn en dan weer heel zacht, na het eten ik een soort harde buik krijg en ik ben nog steeds vreselijk moe.. af en toe een beetje misselijk Wie kent dat nog meer een soort harde opgezette buik na het eten? Liefs woman21
Ikke na koffie drinken moet ook nog wachten hier gister even bloedverlies verlies gehad van wel al met al een hele uur. Dat nemen we er gewoon bij, na koffie drinken enzo toch erg gespannen buik, maar wacht (on)geduldig af.