wie kan mij adviseren?? (beetje dringend)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tulip, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

dank je, ja ik voelde mij idd voor schut staan. Ik ga natuurlijk niet zomaar naar de HAP, ik weet wel dat er ook mensen met een snotneus naar de HAP bellen, maar zo ben ik echt niet. Juist omdat onze HA het gezegd had heb ik dat advies maar ter harte genomen, en die van hier natuurlijk.

2. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    dat is het irritante, er zijn idd mensen die voor een snotje in de neus bij de HAP zitten, en daardoor worden mensen die dat niet doen vaak zo behandeld.....
    Gelukkig weet je van jezelf dat je er echt niet voor niets naar toe gaat, dus schijt aan die dokter.....;) en blijf bij jezelf.:)

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

goh wat lullig..
    hoop dat het nu weer wat beter gaat met je dochtertje.
    je kunt niet voorzichtig genoeg zijn dus je hebt er goed aan gedaan hoor!

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    je hebt een pb!

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    wat een vervelende arts! Dat snap je zelf ook wel dat ze drinken moet, maar omdat ze niet drinkt kom je juist..
    Houd het goed in de gaten hoor..
    Ik heb hier ook zo'n ramp verhaal met mijn neefje..

HAp zegt griephe ga naar huis (dag 1)
    Hap zegt over tel niet komen gaat wel over (dag 2)
    hap zegt.. ziet er uit als virus (dag 2)
    hap zegt met spoed opnemen (dag 3)

kinderarts wist niet of hij het redden zou.. bleek dat het virus dat nekkramp veroorzaakt in zijn bloed was geslagen.. Gelukkig is het goed gegaan.. Mijn zusje heeft een week in het ziekenhuis gewoond.. Maar hij is er boven op gekomen..

Hij had al pijn als je alleen zijn huid aanraakte... wat was dat eng..

Dus als jij het nioet vertrouwd blijven bellen en gaan!!!!
    Ebn zeker als ze niet drinken wil en niet meer plast. Dat is het eerste criterium om naar een arts te gaan

6. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Ik zou het plassen heel goed in de gaten houden en of ze genoeg drinkt.
    Ook als ze goed drinkt, maar bijna niet plast, zou ik even bellen. Ze beoordelen aan de telefoon wel of het nodig is dat je komt.

7. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Pff, ja dan voel je je wel lullig, maar je gaat als zo'n assistente zegt dat je kan komen. Beter een keer te vaak dan te weinig zullen we maar zeggen.
    Hopelijk is ze snel beter.

8. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren bij de hap geweest.
    Zoontje helemaal na gekeken.. Zegt ze, ik denk dat hij griep heeft want van de inenting kan de koorts niet zo hoog oplopen.
    Advies: zetpil met paracetamol en ors zakjes.
    Daarnaast zoveel mogelijk laten drinken. Ik geef aan dat hij pepti met nutriton krijgt. Zegt ze dat ik de nutriton moet weglaten.:(
    Tja dan is de kans op spugen alleen maar groter.
    Nou dan moest ik hem maar diksap geven.
    Ik zeg mag dat dan zomaar want dat heeft hij nog nooit gehad.
    Ja hoor zegt ze, nu is alles geoorloofd zolang hij maar vocht binnen krijgt.
    Oke, zij is de dokter dus toch maar diksap gehaald.
    Nou mooi niet dat hij het wil drinken! Dus toch maar weer pepti met nutriton gemaakt. En ja hoor bijna de hele fles leeg en mooie plas in de luier.
    Maar ik blijf het een raar advies vinden hoor die diksap.

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja datze moest drinken kun je zelf ook wel bedenken. Snap nooit zo goed waarom mensen op de HAP altijd zo onaardig doen.
    Als huisarts doen ze toch ook niet zo tenslotte.

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@geen: mja beter diksap dan uitdrogen natuurlijk.
    Maar ik zou op die leerftijd diksap ook niet zo tof vinden

Bedacht me net dat de HAP bij ons ook zo onvriendelijk was... Terwijl we notabene afgezet werden door de ambulance en de goede man ook echt mee naar binnen kwam om het uit te leggen.
    Dus vrij zeker stonden we er niet voor niks.

11. tulip

tulip Niet meer actief

penk bedankt voor je bericht, heb nog antwoord gestuurd.

nanette, jeetje das ook heftig zeg.

Ik vond het idd ook zo'n gekke opmerking, dat was idd ook de reden dat we kwamen, omdat ze dus niks dronk. Bij thuiskomst vroeg ze gelukkig zelf om een beker drinken. Het was niet veel, maar het is sowieso geen drinker, dus alles is meegenomen.
    na een klein beetje avondeten leek iig het suffige eraf te gaan, dr oogjes stonden weer wat levendiger. Dat vond ik zelf een groot verschil. Ze heeft haar antibiotica s avonds er niet meer uitgespuugd.

Ze is nog niet helemaal de oude, maar ik ben vooral blij dat het hele suffe eraf is.

Gwen, ach en het is nog zo'n klein manneke! Gelukkig heeft hij zn fles gedronken. Hopelijk knapt hij wat op nu.

Saskia, ik heb altijd het idee dat sommige HA daar een beetje gefrusteerd zijn omdat ze daar in het weekend moeten zitten. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo, we hebben er ook eens met een hele heftige oorontsteking gezeten en hadden toen een hele lieve dokter. Toen belde hij zelfs einde van de middag op hoe het ging.

Deel Deze Pagina