Lieve mensen, ik weet het even niet meer. Die banner..ik vraag me af of die klopt. Willen jullie eens kijken/uitrekenen hoe ver ik nu zou zijN? Laatste menstruatie 14 mei. Ik ben onregelmatig ongi, en houd een gemidd aan van 35 dagen. Dat is wel reeel. Hoe ver zou ik dan nu zijn? Op 12 juni heb ik een positieve zw. test gehad. Ben benieuwd...ik kan mijn mond moeiljik houden om het te gaan vertellen, dus ik moet aftellen ri 12 weken! xx
Wanneer moet je voor het eerst naar de verloskundige? Ik was ook zeer onregelmatig en bij mij is na metingen bij de 1e echo de termijn vastgesteld. Eerder kan je dat niet zeggen... Succes met afwachten!
Over twee weken naar de VK. Ik moest zelf een afspr maken voor eeerste echo. Die staat dus over 3.5 week (PAS)... x
Was 14 mei de eerste dag van je laatste menstruatie? Uitgegaan van een cyclus van 35 dagen met een luteale fase van 14 dagen, dus eisprong op dag 21 (= 3 juni). Volgens de calculator van BB ben je uitgerekend op 25 februari, en ben je nu 6 weken en 4 dagen Maarrrr als je op 12 juni positief hebt getest was dat al op 9 DPO en dat is wel errug vroeg. Was het licht posi of al een knaller? Dus ook dikke kans dat je al wat langer zwanger bent.
Pickle je slaat de spijker op de kop!! Maar ik zie dat ik een fout heb gemaakt !! Op vaderdag had ik positief getest en ik dacht dat dat 12 juni was, maar het is 19 juni!! OEPPSSS (nou dacht mijn man dat ook dus gedeelde mistake haha) En dat maakt dus waarschijnlijk dat ik nog geen 7 weken ben. Wat gaat het laaaangzaaaaam !!! Voor me gevoel is het al zo lang geleden van de ongi en de test..Niets aan te doen. Maaaar gefeliciteerd ! jij ook net positief getest! wauw. je eerste? hoe voel jeje? was het snel gelukt of heeft ehet geduurd? Liefs Pina
Hihi ja die eerste weken zijn zoo spannend, en de tijd kruipt dan echt. Ik heb al een zoontje van 7 maanden, en was deze keer in ronde 2 zwanger (tegen alle verwachtingen in, daarom zitten ze zo dicht op elkaar qua leeftijd ). Jij dus ook lekker vlot een tweede zie ik!