help kan wel janken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Trotsemama1, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

sorry voor diegene die moeilijk zwanger worden
    maar mijn voorgevoel zei dat ik zwanger ben
    ik net een test gedaan
    krijg ik een heel licht dun streepje hij zit niet in het midden van het scherm
    denk ook niet dat hij op de foto te zien is maar hij zit er wel!!

ben hier niet echt blij mee
    heb net een zoon van bijna 4 maanden

heb van hem niet echt een fijne zwangerschap gehad
    heb na me zwanegrschap even aan de anti-deprissiva gezeten en ben daar net van af

weghalen zijn wij niet van en wil ik ook echt niet

ene kant vertrouw ik de test niet omdat hij niet in het midden van het scherm zit
    en het echt een pennestreepje is

pff kan wel janken

2. Trotsemama1

heb trouwens gewoon een mirena spiraal in juni laten zetten

3. tricia82

tricia82 Niet meer actief

welke test heb je gedaan?
    misschien een kv 2v5 halen?

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heb je een foto?

5. Trotsemama1

hijs te licht om een foto te maken

heb er een getest van iydel

weet niet hoe betrouwbaar die is

6. tricia82

ik ken dat hele merk niet dus dat durf ik ook niet te zeggen.

7. Trotsemama1

volgens mij heb ik me zorgen gemaakt om niks
    keek net nog even op de test en streepje is verdwenen :$ hoe bizar

8. tricia82

dat hoor ik wel vaker hoor dat een streepje opeens weg is.

9. Trotsemama1

echt weird
    maar ben wel opgelucht
    had fysiek nu geen zwangerschap aan gekunt
    lichamelijk trouwens ook niet

10. music4life

music4life Niet meer actief

jee heftg meid,maar zou je morgen niet even een testje doen ?! want die treep was er wel

11. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi trotsemama1, sorry dat ik het zeg hoor, want ik weet verder niet hoe jij in elkaar zit. Maar toevallig heb ik net vandaag een aantal topics gelezen van vrouwen die al heel erg lang bezig zijn met zwanger worden en bij wie het maar steeds niet wil lukken. En nu lees ik dat jij ineens zwanger ben en er helemaal niet blij mee bent. Daar kan ik eigenlijk best een beetje pissig om worden. Sorry hoor! Maar ik snap niet dat je kunt janken als je zwanger bent! Elke zwangerschap is anders en deze zou best heel goed kunnen verlopen. Daarbij heb je nu als het goed is een geweldig wondertje wat heel veel goed maakt (je noemt jezelf in elk geval trotsemama). Niet elke zwangerschap is even makkelijk, maar: thats life! Je moet er wat voor over hebben!
    Verder is 'fysiek' en 'lichamelijk' hetzelfde. Ik denk dat je 'mentaal' en 'lichamelijk' bedoelt.
    Dus.. doe gewoon ff nog een test en als het positief is: laat het dan niet te duidelijk merken op het forum, zodat je niet heel veel mensen kwetst die er weet ik wat voor over zouden hebben om zwanger te raken!

Succes!

12. leonieke

leonieke Niet meer actief

Puck, toe ff zeg!!
    Ze schrijft toch van tevoren al over het hoe en waarom..!
    Forum is er voor iedereen.
    Bij mij lukt het ook niet erg, maar om nou anderen die wel makkelijk zwanger worden daar de schuld van te gaan geven..
    Lees wat je lezen wilt, en lees niet wat je niet trekt.

Trotsemama, In principe kan het niet met Mirena spiraal.. Laat het wel ff nakijken bij de gyn, wat de uitslag ook is!

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dat had ik ook al, sorry maar ze zegt al sorry van te voren en jij bent haar niet natuurlijk. Als ze er niet aan toe is is ze er niet aan toe. Ze heeft niet voor niks een spiraaltje laten plaatsen. Ik begrijp puck dat het heel moeilijk kan zijn en oneerlijk kan zijn als je zelf niet snel zwanger kan worden maar daar kan ts niks aan doen natuurlijk.

Meid ik zou ook nog even een testje doen omdat de streep er wel stond.

14. music4life

ja ben ik het wel mee eens! als je zwanger wilt worden doet dit pijn om te lezen ,maar zo reageren heeft niemand iets aan want dit topic gaat zometeen hellemaal nergens meer over...

deze dame vind het gewoon zwaar om nu al zwanger te zijn(als dit zo is) en daar heeft zij alle reden voor anders schrijft ze dit niet !!! dus kom op blijf redelijk!!

ik zou idd ook ffies naar de ha of gynn gaan !

15. Trotsemama1

dankjullie meiden

ik ga er voor de rest ook wijs niet op in aangezien ik van te voren al sorry zeg voor diegene die wel zwanger wil worden en het niet lukt

iig over een paar dagen doe ik gewoon nog een test voor de zekerheid !

16. music4life

heel goed meid!!! succes hoor ...

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

goed dat je dat gata doen dan weet je het zeker. succes!

18. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Oooh asjeblieft zeg, lees je haar verhaal wel?!?!?!? Ze heeft een spiraal laten zetten omdat ze niet zwanger wil worden.... Hoeveel vrouwen worden wel niet door de anticonceptie heen zwanger?
    En waarom mag zij het niet duidelijk laten merken op een OPENBAAR forum??? Mag zij haar verhaal ook even kwijt zeg!?

Ik heb er ook 2 jaar over gedaan om zwanger te worden, uiteindelijk gelukt na heel veel tegenslagen dmv hormonen. Dit soort verhalen kwetst mij dus niet.... En waarom? Omdat ze er wel dingen aan heeft gedaan om niet zwanger te worden. Als ze zich nou een slag in de ronde N**** en niet aan anticonceptie deed kan ik het me voorstellen dat ze iemand kwetst. Maar dat doet ze niet.

Dus misschien een tip voor jou: Denk na voordat je wat zegt, jij weet niet hoe TS zich voelt nav haar depressie!

@TS, sorry voor mijn verhaal hierboven, kan slecht over dit soort berichten. Hopelijk ben je niet zwanger.Misschien was je test vals positief. Denk het eerlijk gezegt wel, je streep is weg en hij zat niet in het midden

19. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Sorry hoor, maar ook ik ga hier wat van zeggen!

Ten eerste: het is een openbaar forum dus ze mag zeggen wat ze wil! Als mensen het niet leuk vinden, hoeven ze niet te reageren toch!

Ten tweede: Ze gebruikt anticonceptie, dus kan me wel voorstellen dat ze er niet heel erg blij mee zal zijn gezien haar vorige zwangerschap!

En ten derde: Ze biedt haar verontschuldigingen toch aan!

Ik begrijp niet zo goed waarom het jou zo raakt??
    Ik kan me juist heel erg goed voorstellen dat je gaat janken om een zwangerschap wanneer je er NIET aantoe bent, wanneer je net van de antidepressiva af bent door de vorige zwangerschap en je ook nog eens een spiraal hebt laten zetten!

Van berichtjes zoals die van jou kan ik juist heel pissig om worden!!

@TS: Succes meid, doe morgen nog maar eens een testje en kijk dan even verder!

20. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey trotsemama, ik ben weer afgekoeld en ik wil toch even mijn excuses aanbieden voor mijn reactie. Ik ken een aantal mensen die heel moeilijk zwanger worden en zeker wel gekwetst zouden worden door zoiets. Maar ik had niet zo moeten reageren, ik ben soms een beetje impulsief en zeg vaak voor ik denk.. :(.
    Ik snap dat je in een moeilijke situatie zit en liever niet zwanger wil zijn op dit moment. Is ook nog eens erg snel na een kleintje van 4 maand. Dan heb je ook nog dubbel hormonen. Dus trotsemama: sorry voor mijn heftige reactie. Hopelijk kun je morgen een negatieve test vasthouden :).

Deel Deze Pagina