wie kan mij aub helpen met deze vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lievemeid1988, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemeid1988

26 feb 2009
    20
    0
    0
    Kinderleidster
    Den Bosch
    hallo allemaal

mijn vriend en ik zijn bezig met zwanger worden.
    ik ben op 17 dec. ong geworden. ik heb ovaluatie testen gebruikt en op 4 jan. was mijn vruchtbaarste dag. we hebben alleen geklust op 4 jan. wegens omstandigheden. op 8 jan. kreeg ik een paar druppeltjes helderrood bloedverlies. nu is het bloedverlies iets meer geworden het lijkt of ik ong. ben maar eigenlijk hoor ik pas volgende week ong te worden lijkt mij ik begrijp er niets van. ook heb ik nu ineens last transpireren bij mn oksels dat heb ik nooit terwijl ik niks doe(niet actief bezig zijn)zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? of zal ik gewoon ong. zijn geworden? als dat zo is dan vind ik het wel raar want dan zouden mijn vruchtbare dagen wel heel erg laat in de cyclus zijn. ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    alvast bedankt!

liefs

2. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hey Lieve Meid,

De enige manier om zekerheid te krijgen is een testje. Het is een beetje gekke ongi als ik het zo lees, en een korte cyclus (22 dagen) maar het kán wel. Dus ik zou voor de zekerheid testen en dan kun je van daaruit verder.

groetjes en sterkte

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Even kijken of het doorzet, het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. In dat geval is het waarschijnlijk nog te vroeg om te testen. Gewoon even aankijken dus en als het bloedverlies niet doorzet volgende week evt nog een testje doen (zitter er 2 in een verpakking vaak, bijv. bij kruitvat 2 voor €5)

4. lievemeid1988

26 feb 2009
    20
    0
    0
    Kinderleidster
    Den Bosch
    bedankt voor jullie reactie's!
    het bloedverlies is nu wel veel minder dan dat
    als ik normaal ong. zou zijn en volgens mij wordt het
    ook al wat minder. ik kan 19 jan. testen ben benieuwd is wel
    spannend zo. maar als ik een korte cyclus zou hebben is het wel
    erg raar dat ik mijn vruchtbare dagen 6 dagen voor mn ong. heb gehad..daar begrijp ik dan niks van.

liefs

Deel Deze Pagina