Beste dames, Even ter toelichting, op 29 februari ben ik gecuretteerd. Dit is dus mijn eerste dag van de nieuwe cyclus. Een paar dagen later ben ik weer gaan tempen. Het schommelde heel erg heen en weer wat mij logisch lijkt na een miskraam (had ook niet anders verwacht). Op de 23ste dag heb ik volgens FF mijn eisprong gehad, dit is voor mij dus een normale cyclus. Echter sinds mijn ei is mijn temp zo stabiel dat ik me afvraag of dit uberhaupt wel kan?? De thermometer is niet kapot, heb hem al een paar keer getest. Wie is er er bekend met zo een stabiele temp en kan dit iets betekenen?? In mijn handtekening staat een link naar mijn temp kaartje in FF. Alvast bedankt voor het meekijken!
Gebruik je een meter met 1 decimaal? De kans is groot dat hij dan niet elke dag hetzelfde is maar bungelt tussen 36,75 en 36,84. Alleen zie je dat niet op jouw kaartje, omdat je thermometer afrond. En volgens mij is stabiel juist wel heel positief hoor
@Babke, het klopt dat mijn thermometer afrond op 1 decimaal. Het kan dus indd zo zijn dat het wel bijna 0,1 graad scheelt. Daar had ik nog niet aan gedacht! Ik ga hopen dat het iets goeds mag betekenen. Vind het alleen een beetje vreemd want de vorige keer, toen ik dus zwanger was, had ik een heel ander soort kaartje. We zullen wel zien, moet maar net als iedereen geduld hebben..... Pfff wat is dat toch lastig.
Ik denk dat mijn lichaam toch nog niet terug in balans was. Heb gister al mijn menstruatie gekregen. En heb dus deze ronde een LF van 9 gehad! Wat moet ik hier nu mee? Kan je zo'n korte LF hebben door de miskraam?
Misschien een foutje bij de innesteling? Nu denk jij aan een korte lf, maar misschien is het wel een eerder los gekomen vruchtje, maar dat zul je helaas nooit weten. Was je erg heftig ongesteld?
Nee, dat valt wel mee. Heb nooit erg heftige menstruaties. Misschien iets meer bloed dan normaal maar geen heftige krampen ofzo.
Nou ja, in principe kan een lf van 9 dagen geen kwaad. De meeste innestelingen zijn voor 9dpo al geweest.