Ik heb op 23 december een smiley gehad op mn ovutest en gisteren ben ik ongesteld geworden? Klopt toch helemaal niet? 24november heb ik een miskraam gehad trouwens... Ik snap er echt helemaal niks meer van
Bloed van mn eisprong? Ik heb nog nooit bloed gehad bij mn eisprong. Het is niet heel veel, kan het makkelijk met een inlegkruisje opvangen, en het is ook wat bruinigrood..
Ik heb ook wel eens wat bloedverlies gehad tijdens mijn eisprong. Maar het kan ook zijn dat je cyclus nog wat van slag is na de miskraam..
hmm, ik geloof ook niet dat ik je kan helpen, het eerste dat in mij opkwam is dat het misschien van je miskraam kan komen?? Dat alles nog wat van slag is zeg maar??
Als je op 24 nov een miskraam hebt gehad , zou dit weer een ongi kunnen zijn , maar dan zou je de 23e geen smiley kunnen hebben .............. Misschien is je lichaam nog een beetj van slag van de miskraam .......
Kan een vroege innesteling zijn, ik heb deze met mijn jongste met dag 3 al gehad.....hoop het voor je.... Nou moet ik zeggen dat ik een week later dan mijn mk alweer eitjes heb rijpen, lichaam kan alles snel weer oppakken.
Ik had na mijn mk nog enkele weken positieve zwangerschapstesten door nog aanwezig hgc, ook reageren bij mij althans ovu testen ook positief indien hcg aanwezig is. Misschien is dat het?
Hoi Noenoe, Zelf heb ik eind oktober ook een miskraam gehad en ik moet eerlijk zeggen dat mijn hormonen een tijd in de war zijn geweest. Ik had na dat ik de eerste keer na mijn mk mijn eerste ovulatie had, (bruin) bloed verlies en begreep er ook niets van... 2 weken na mijn ovulatie ben ik gigantisch ongesteld geworden met brokjes bloed, veel heftiger dan normaal. Ik denk eeerlijk gezegd niet dat het al innestelingsbloed is... zou heel erg snel zijn, na 3 dagen. Maar laten we duimen voor jou dat het dat wel is Groetjes K
Ja dames, ik begrijp er geen snars van. Ik denk dat dit gwn een ongi is maar waarom had ik dan 2dgn ervoor een smiley? Want dan zou ik pas over 2wkn ongie moeten worden. Innestellingsbloed is het ook te vvroeg voor. Heb ook helemaal nieet een ongesteldheidsgevoel, voel me wel een beetjje misselijk enzz...ohhh mn lichaam houd me echt voor de gek volgens mij
Ja dat klopt, ik had dat ook, maar op 14december had ik negatieve test in handen, dus daar kan het ook niet aan liggen...
Denk dat je cyclus weer op gang moet komen en door de miskraam van slag is. Dat is namelijk normaal hoor. Ik was ook altijd even 2 maandjes zoet eer alles weer was zoals het hoorde.