soms weet ik t gewoon even niet meer.... dan ben ik boos om de kleinste dingen.... of ik lach me slap en kan er niet meer uit komen.... en huilen....terwijl ik normaal nooit huil! mijn man zit me soms aan te kijken alsof ik gek geworden ben. zijn dit die rot-hormonen? wanneer gaat het over???
Ja hoor de hormoontjes heel normaal wanneer het over gaat kan ik je niet vertellen bij mij tot de bevalling en daarna nog een paar kraamtraandagen en toen ik mezelf werd bleek ik weer zwanger te zijn. niet te druk om maken hoort erbij en je gewoon lekker laten gaan
dank je voor je reactie, maar ik ben het echt niet gewend....ik schrik eigenlijk een beetje van mezelf soms
Hoi, heel herkenbaar! Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik dagen dat ik zo vreselijk moest huilen om NIETS! Ik kon dan niet functioneren op mijn werk en moest me ziek melden! Zo bizar! Ik denk ook dat het er echt bij hoort. Nu bij deze zwangerschap ben ik zo explosief als buskruit! En dat kan ook zo weer omslaan. Ik zeg maar zo.... Later lach je erom! HIHI
Hoi Odin, Heeeeeel erg herkenbaar! Ik ben normaal nooit zo snel prikkelbaar, maar nu!! Ik wordt echt snel boos en ken dat ook echt niet van mezelf. Gisteren werd ik ook weer ontzettend boos en door de onmacht die ik daardoor voelde, moest ik weer huilen . Nu huil ik sowieso wel vrij makkelijk, maar dat houdt dan vrij snel op. Maar nu, bleef maar doorgaan! Mijn vriend moet me tegenwoordig echt kalmeren en zeggen dat ik me niet zo druk moet maken, terwijl ik altijd de kalmheid zelve was.......ben ook erg benieuwd wanneer dit overgaat! Voorlopig moeten we het er maar voor over hebben, want we doen het tenslotte voor een heel mooi wondertje . Groetjes Yesera
Had ik maar es de slappe lach. Voel me zo snel geirriteerd, moe en boos....zo ben ik helemaal niet. Kan niet meer uitbundig lachen. Ben echt een stuk sjagorijn al weeeeeeeken.....heel leuk voor mijn man Ik hoor mezelf katten en voel mezelf boos worden, maar ik heb het niet altijd in de hand. ZO rot he.
Hier ook herkenbaar..! Word soms moe van mezelf hahaha. Ik probeer me wel te herpakken want ik heb het ook meteen door als het de hormonen zijn.