dames, ik wil wat vragen.. ik ben afgelopen woensdag met ovutesten begonnen dat was 6 dagen na mijn NOD, woensdag en donderdag waren deze negatief (uiteraard zo kort na mijn NOD) nu had ik gister en vandaag een licht positieve test maar is dat niet erg snel? ik heb 3 dec mijn nod gehad? kan het zijn dat ik dan een vroege eisprong heb? dit is mijn 1e keer met ovutesten.. hoor graag reacties van jullie.. groetjes mlis
nou het kan nog wel even duren voordag je echt een overduidelijke posi streep hebt !! een paar dagen dus dat je nu heel licht test kan idd wel kloppen .. maar je moet echt wachten op die oh zo vette streep en dat is pas posi ! succes hoop dat je je ei kan vinden is hier altijd wel gelukt !
Ik heb 5 dgn nega ovu test gehad en op dag 18 eindelijk een echte posi test. Hij blijft dagen licht en kan dus ineens heel donker worden op een dag. En paar minuten wachten is dan echt bealngrijk..want eerst denk je een licht streepje, maar uiteindelijk is het idd. een donkere streep dan de controle streep. Of even donker! Je bent al vroeg begonnen, dus wanneer je je eisprong ongeveer verwacht, zul je zien dat je een donkere test krijgt!