Hallo allemaal, Ik heb jullie advies nodig. Mijn cyclus is onregelmatig tussen de 25 en 28 dagen. Eerste dag van de laatste menstruatie was 17 mei. Volgens online berekenen zou mijn vruchtbare dag omstreeks 29 mei zijn. Ovutesten waren positief rond 4 juni. Hoeveel dagen na eisprong zou een mogelijke innesteling kunnen zijn? volgens berekeningen zou ik rond 11-14 juni ongesteld moeten worden. Ik nog steeds niks en ik heb meerdere zwangerschapstesten gedaan maar steeds negatief. Een ovutest geeft een licht positief streepje (mijn vorige zwangerschap gaf de ovutest ook positief aan) Omdat mijn eisprong dus laat was weet ik niet wanneer mijn NOD is. Kan iemand mij helpen met rekenen? Groetjes Flashyfly
Ik zou altijd voor een veilige nod van 14 of 15 dagen na je ovulatie uitgaan.. dus als je die 4 juni had dan is je nod rond 18 of 19 juni.. nu is het de veertiende dus nog vroeg om te testen..
Bedankt voor je reactie. Als de ovutest positief is dan is de eisprong binnen 24 uur toch? nog 4 dagen in spanning....
Nou ja ik heb soms drie dagen lang een semipositieve ovutest...tis geloof ik binnen 24-48 uur..dus het kan wat schelen..
Ja dat scheelt wel zeker een dag Helaas waren net mijn dipsticks van het ene merk op en moest ik overstappen op het ander merk dipsticks. dan is het niet helemaal duidelijk meer.
Das lastig ja..ik denk dat ik komende maand die van action naast de sensitest leg om te kijken of ze overeen komen.. Zo ja dan is action wel voordeliger..
Ja ik gebruik ook die van de action.. En een cyclus als die van jou zou ik voor tekenen 😃 Maar een antwoord op je veaag, ik zou voor 19 juni als nod uitgaan
Flashy, jij ook bezig voor n 2e? Hier beginnen we in augustus. Jammer dat er in onze groep niet meer gepraat wordt.
Heej Kell, Ja wij gaan ook voor een 2e. jullie ook! Leuk! Ik heb Mel en Frouk (en misschien nog een paar) op FB. Heb je ook FB?