:x mijn dochter had geen kracht genoeg voor borstvoeding. ik heb 5weken gekolfd en was het toen zo beu, had ook niet zo heel veel melk had ook gehoopt dat ik daarmee zou afvallen denk niet dat het nu nog gaat werken nu zal ze er wel kracht voor hebben
Ja dat had ik ook gehoopt. Maar helaas dat werkte bij mij niet zoals bij Cosy. Ben niet veel aangekomen na de zwangerschap gelukkig. En tijdens juist veel afgevallen (naja...9 kilo) Nog 3 en ik ben weer zo licht als na de zwangerschap. Ik ben aan het proberen om kleine maaltijdjes per dag te eten. Dus niet 3 x n hoop maar 6 x n beetje ofzo. Kijken wat dat me brengt. Heb alleen nog niet gevonden hoe ik dat dan savonds doe. Want dan eten we dus om 7 warm. En dan? Moet ik dat in 2e splitsen...das niet handig.. Dusss dan maar de helft eten en om 10 nog n boterham? Denk niet dat dat me gaat lukken Ben iig al water aan het drinken nu. Dat is een hele grote stap voor me. Voor ik zwanger werd dronk ik te weinig (kwam ik er om 5 uur achter dat t misschien nuttig was om iets meer als die eene kop koffie smorgens, te drinken!) En daarna was het alleen light producten. Nu neem ik 1 kop koffie (nouja mok) smorgens en dan alleen water tot na negenen savonds. Dan mag ik aan de light sinasjes oid. Nu het nog zover krijgen dat ik dan dus minstens een tot anderhalve liter water drink en ik ben tevreden Heel veel kleine stapjes samen maken 1 grote De "schop onder je kont" club. Prima naam!
http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/166134-de-schop-onder-kont-club.html#post5597372 de link naar de schop onder je kont club je kan je daar ook aanmelden. gewoon de lijst quoten.
hihi, ik heb 15 maanden bv gegeven, en 3 kilo aangekomen, dus zo goed wil het ook niet altijd helpen.
Omdat jullie een eigen clubje geopend hebben geef ik jullie een schop onder de kont die kant op ! Dit topic doe ik op slot voor het overzicht. Groetjes, Josien