ik ben een hele poos niet actief geweest. maar nu het volgende 10 feb had ik mn ei twee week later 2 dagen iets bruin verlies ik had voor het weekend ongi moeten worden maar is niets gekomen ik heb nu sinds die 2 dagen last van ongi gevoel in de buik. ik lig op de bank en heb het gevoel dat ik een broek aan heb die mij te strak zit terwijl ik de knoop helemaal los heb. ik heb vrijdag een clear blue test gedaan en die was negatief. als het dus tussen de oren zou zitten moet dat gevoel in de buik na de neg test weg gaan gister had ik het gevoel af en toe. sinds vanmorgen heb ik eigenlijk het drukkend gevoel in de buik constand. sinds twee dagen heb ik ook veel meer slijm verlies als anders. en ik ben in vlagen misselijk. maar ja ik had vrijdag een neg test wat moet ik nu doen ik weet ff geen raad meer....... groetjes richmomo
gewoon nog even afwachten, of morgen weer een testje doen..... mocht je zwanger zijn dan lijkt het mij nog wel een beetje vroeg dat je broek al strak zit..... succes
broek zit niet strak maar dat gevoel heb ik als ik de broek helemaal los heb ook als ik onder de douche zit....
hahaha lijkt mij logisch dat ik die toch uit heb nou ja ik ga wel ergens anders zoeken of iemand mij raad weet hier heb ik weinig tot niets aan
sorry, kon een geintje even niet laten... maar nu ff serieus als je nog een testje hebt zou ik gewoon morgen of overmorgen nog een x tje een testje doen...
ja sorry dat ik zo reageer maar ben gewoon ff erg onzeker wat moet ik denken........ wat moet ik doen........ ik heb dit al eerder gehad maar niet zo lang als nu het lichaam zit vol verassingen ik weet het we zijn in mei een jaar bezig en huisarts wil niets doen........ maar het gevoel het drukkende volle gevoel in de onderbuik.... vlagen misselijk... jeukende borsten..... pfffffffff wat een gedoe
@ Richmono, over een week ofzo nog eens testen. Misschien wat last van je darmen en daardoor een opgeblazen gevoel? Groetjes Jelske
Afwachten is denk ik het enige wat je kan doen! En dan over een paar dagen nog eens een testje doen. Mirre