Hallo allemaal! 2 -2,5 week geleden had ik een positieve ovulatietest... in die periode hebben we maar 1x "geklust". Nu heb ik er net weer 1 gedaan en heb nu alweer 2 dikke strepen? Mijn ovulatie kan toch nooit zo lang duren of zie ik dit verkeerd? Mijn cyclus is niet regelmatig dat niet.. Weet iemand hoe dit zo kan? Groetjes Leonie
als je vorige ovu-test ECHT positief was en hij is het nu weer, dan zou ik ff een zwangerschapstest halen als ik jou was Kijk maar in mijn album. De bovenste en onderste test op het rijtje zijn ovu-tests
ik heb hier op het forum gelezen dat een ovulatie test ook positief kan testen op een zwangerschap als ik jou was zou ik ook een zwangerschapstest even doen. wanneer is je nod dan?
@Miss: heb geen idee wanneer mijn NOD is aangezien mijn cyclus niet regelmatig is.. Ook zijn we er niet zo bewust mee bezig om zwanger te raken en zien we wel wanneer het raak is.. Vind het wel vreemd dit, zal eens testje halen Want de ovu test is dik vet positief... Maar van 1x klussen rond ovulatie zwanger raken lijtk me sterk toch?
juist dan kan het he! succes met je test, laat je het nog even weten dan wat de uitslag is. wij hebben deze maand ook maar 1 keer rond de eisprong geklust maar dat kan al genoeg zijn hoor!
@Leonietje: mijn dochter is gemaakt op 12 januari en mijn zoon op 5 mei. Beantwoordt dat je vraag over met 1 keer klussen raak zijn? Normaal gesproken word je tussen de 11 en 18 dagen na je posi ovutest ongi, dus denk dat je wel kan testen hoor
ik heb zelf afgelopen weekend denk ik me ei gehad maar heb vanaf dinsdag wat slijmverlies en dat is roodbruin achtig. ik hoop dat dit een innesteling is maar dat zal wel niet zo zijn.
Wordt nu nog zenuwachtig ook nog terwijl mijn gevoel zegt dat het niet "raak" is, voel namelijk ook nog helemaal niks... Jeetje
Moet eerst ff naar de winkel zo'n ding halen hihihi... Stom he vind het nog spannend ook.. Ik moet zo toch nog ff weg en dan haal ik er wel ff 1.. van de apotheek zijn die ook goed? Of kan ik er beter 1 van kruidvat halen?
Ik heb die van het kruidvat gehaald, maar eigenlijkmaakt het niet zo veel uit. Succes en ik zal heeeeeeel hard duimen!
ik weet het niet want heb het zover nog niet meegemaakt! maar ik hoor dat die van de apotheek heel goed moeten zijn! heel veel succes
Die van kruidvat (2 voor 5 euro) zijn ook goed trouwens.... Die van kruidvat van 6 euro zijn niet zo, hoor veel positieve testen terwijl ze dus niet zwanger zijn...
Net getest was wel negatief... probeer in deze dagen nog een test mocht ik nog niet ongi geworden zijn...maar vind de ovutest nog wel vreemd