BH's grote cup

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AvdY, 17 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AvdY

AvdY Niet meer actief

Net zes weken zwanger, en mijn borsten groeien al als kool. Ik had al problemen met bh's kopen, heb 75G en kocht altijd bh's online, maar nu er in zes weken nog twee cupmaten zijn bijgekomen :)() weet ik het niet meer. Ik zoek een lekkere zittende, bij voorkeur minimizer bh, niet voorgevormd, wel met beugel, geen kant. Mijn reguliere bh websites verkopen deze helaas niet... Heeft iemand een goede tip?

2. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Misschien prenatal in de winkel? Zelf 80F.. Had het geluk dat het bij mij alleen groeide in de eerste weken, weet al niet waar ik ze moet laten..

3. Aatje1979

Aatje1979 Lid

8 dec 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een idee om nu vast voedingsbeha's te kopen? Die zijn vaker glad qua stof en kunnen bij verdere groei een stukje meegroeien. Voor wanneer de cup nog goed is maar de omvang te krap wordt, kun je dan tijdelijk zo'n tussenstukje op je rug er tussen doen.

Ik kwam om google zoiets tegen. Misschien dat het iets voor je is.
    Anita Maternity VoedingsBH met Beugel 5035 Zwart - Bestel online bij Annadiva.

4. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ik heb normaal een 70f en draag nu 70g en ik moet ook een grotere maat. heb ze van noppiez bij de prenatal.
    zal t wel in de winkel passen want alles zit anders. Tis wel een voedingsbh. maat zit heerlijk. online hebben ze ook de leuke varianten. in de winkel alleen wit en zwart.

5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Is er een goede lingeriezaak bij je in de buurt?
    Loop daar even naar binnen en laat je opmeten en adviseren, ze kunnen vaak vanalles bestellen voor verschillende prijzen en maten.
    Je kunt het dan passen, wil je het niet dan zit je ook nergens aan vast.
    Misschien het proberen waard.

6. netmah

netmah Actief lid

12 nov 2015
    100
    6
    18
    Dit zou ik ook doen inderdaad. De zaken van Lincherie zitten op veel plekken in Nederland en ik heb er altijd deskundig advies gehad. Een voedingsbh vinden in de juiste grote maat is trouwens veel lastiger!! Als een gewone bh! Ik had voor mijn voedingsbh 75J nodig en heb die uiteindelijk op de website van bravissimo.co.uk gevonden.

Laat je eerst goed adviseren en opmeten, je kan altijd nog weer online kijken.

7. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
  8. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ik heb 85F en draag sinds een aantal weken voedingsbeha's van carriwell. Te koop bij prenatal. Met gelwire of pads. Ik heb de laatste en ze zitten heerlijk!

9. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
  10. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik weet niet welke cup ik inmiddels heb en wil het ook niet weten! Heb een voedingsbh met gelbeugel maat xl bij de prenatal gekocht. Die rekken ook lekker mee...

11. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een grote cupmaat. Ik heb de eerste maand toe een bh gekocht met grotere omtrek. In jouw geval zou dat een 80G zijn. Dan is je cup meteen groter.
    Daarna groeide alleen mijn omtrek nog tot nu toe. Toen heb ik bij livera een tussenstukje gekocht met haakjes. En die wijzig ik langzaam.
    Ik heb zelf verder geen bh meer kunnen vinden, ben zelf fan van prima donna twist. Maar voor wisselende maten vind ik deze te duur.
    Een voedingsbh heb ik nog niet gekocht. Maar wil graag flesvoeding gaan geven.

12. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Bij mij was inderdaad de omtrek ook vrij snel groter. Dat is zoals hierboven ook al een cupmaat.
    Verder heb ik altijd alle bhs voor zwangerschap en borstvoeding besteld bij lingerievoortwee.nl en gewone bh's wel eens bij farfallina, die hebben een heel ruim aanbod.

13. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Voor mijn tweede zwangerschap had ik trouwens ook 75g en de voedingsbh's heb ik in 80H (wil ik overigens vanaf want ben met bv gestopt)

Deel Deze Pagina