Mooie test Paulus, succes met het bellen en hoop dat je snel even terecht kunt! Onzekerheid wordt niemand beter van.
Moest vanochtend direct langs komen. Ze waren eerst bang voor een bbz, maar gelukkig was dat niet aan de hand. Het enige wat te zien was was een vruchtzakje van 14mm met verder niks erin. Omdat ik nog maar 5 weken ben kan het nog alle kanten op. Volgende week weer terug komen. Heb ook bloed laten trekken kan morgen ochtend bellen voor uitslag. Maar goed nog steeds erg onzeker en spannend. Meiden hier nog een positief verhaal met alleen een vruchtzakje te zien op de echo? Tot zover het verhaal. Hou jullie op de hoogte. Bedankt voor de reacties. Liefs
Ja hoor hier was ook niet meteen iets te zien, zeker een spannende tijd meid maar het niet perse slecht he. Hoop dat ze volgende week meer zien
Wat betreft alleen vruchtzakje. Ja dat had ik ook bij ons zoontje. Week later was er een prachtig kloppend hartje te zien. Ik hoop bij jou ook bij de volgende echo. Gyn zei tegen mij dat het vruchtje zich waarschijnlijk pas laat had ingenesteld.
Leeg vruchtzakje kan heel goed bij net zwanger zijn. Meestal komt het pas bij 6/6,5 week als je geluk hebt. (Te zien bedoel ik dan he) Dat zou ieder geval onze Vk toen...
Heel fijn om te horen dat het vruchtzakje in elk geval op de goede plek zit! Dus geen bzz. En verder kan het inderdaad nog alle kanten op meid. Ben heel benieuwd naar je hcg morgen. Sterkte met afwachten.
Veel sterkte met afwachten. Maar het feit is wel dat er een vruchtzakje is!!! En dat is natuurlijk al mooi nieuws. Spannend!!!
Net uitslag gehad van bloedtest. 252 hcg. Niet hoog dus waarschijnlijk gaat deze zwangerschap weer niet goed! Maar als ik dan kijk dat vorige week me hcg 17 was is het wel verdubbelt om de 2 dagen. Iemand ervaring met lage hcg?
Ja ik heb ook een laag hcg maar arts zei alleen verdubbeling telt en het gaat hartstikke goed met de kleine. Loopt precies op schema qua groei en hartslag. Paar hele mooie echo's gehad.
Mag vrijdag ochtend bloed prikken krijg daar dan ook direct die ochtend uitslag van. Heb 5 mei weer een echo gepland. Pff wat is dit k*t. Sorry maar het kan nooit een keer normaal.
Gisteren uitslag gehad van nieuwe bloedtest en was maar minimaal gestegen.. moet nu afwachten tot dinsdag en als me lichaam het dan nog niet heeft afgestoten dan gaan we dan bespreken hoe nu verder..