nee ik weet het nog niet, heb nog niet gebeld, had vanmorgen de assistente aan del ijn van mijn huisarts die reageerde heel stom, dat ik de verloskundige moet bellen ja weet ik veel hoe dat werkt! dus ik ga vandaag even bellen...alleen ik lees vaak dat je pas belt als je 6 weken bent ofzo? alleen ik weet niet precies hoe ver ik ben omdat ik onregelmatig ongesteld was...ik heb em nu ingesteld om een cyclus van 35 dagen geloof ik..en daar kwam dit uit... wat nu? moet ik gewoon bellen of nog even wachten? spannend he voor jullie 7 januari..hihihi
Ik heb die ongi krampen al vanaf dat ik weet dat ik zwanger heb en heb ze nu nog steeds. Het is wel iets erger als ik druk bezig ben geweest. Weet iemand hoe lang dit kan duren die ongi krampen.
volgens mij is het vanaf een week of zeven hoor.. als ik jou was zou ik morgen of 2 januari even bellen en dan hoor je het vanzelf wel. dan weet je iig waar je aan toe bent..
Ook ik ken het ongi gevoel helemaal in de ochtend uren als je net je bed uitkomt...kan geen kwaad maar toch een beetje eng.... leuk dat we tegelijk lopen kunnen we elkaar prima op de hoogte houden hihi liefs Bizzy
Fijn om te lezen dat veel van ons dat ongi-gevoel hebben, dat stelt toch wel gerust Ik had het de 4e week heel erg. Daarna is het weggetrokken, maar vanochtend was het er ineens weer: schrok me dood! Maar naarmate de dag vordert is het weer wat weggetrokken. Ik zal blij zijn als die eerste 12 weken erop zitten...
pffff me tooooo ik vind het toch wel naar hoor dit...tis nog zo onzeker...en écht helemaal blij durf je niet te zijn....dames jullie zitten al op de helft! spannend he! hihihi... vandaag de verloskundige gebeld, en heb 12 jan mijn eerste afspraak...
Heel herkenbaar hoor. Ik heb dat ook! Dacht eerst ook dat ik ongi ging worden. Maar vandaag toch echt een hele duidelijke posi test. Maar nog steeds, het is nog totaal niet doorgedrongen! Slaapse. Liefs, Iris.
hahaha ik heb er gister nog een test tegen aan gegooid hahaha ik kon het niet laten, want stel je toch es voor....dat ie negatief zou zijn....maar nee hoor, harstikke zwanger! joehoeeeee!
Ben blij dat ik dit allemaal ff heb kunnen lezen want ik heb er namelijk ook last van. voelt niet als ongi pijn maar alsof je buikspieren zich aanspannen en dan laag in me buik. heb trouwens sávonds last van een opgezette onderbuik net onder me navel. hebben daar meer meiden last van trouwens?en me borsten worden nu echt wel groter en moet vaker plassen. ik moet 11 januari echo laten maken. vind allemaal wel erg spannend en het maakt me soms ook een beetje bang mjah kan nu al geen spijkerbroek meer aan is dat ook normaal? xxxx Mij
het kan zijn dat je je door de hormonen wat opgeblazen voelt.. maar het is nog niet het groeien hoor. ook ik had vandaag weer buikpijn steeds, ben op de bank gaan liggen met een kruik, vond het helemaal niet leuk..
die pijn wordt ook wel bandenpijn genoemd dat is van je baarmoeder die oprekt. is heel vervelend maar kan geen kwaad
jawel, maar als ik meer drink, heb ik daar geen last meer van, dus ik probeer goed veel water te drinken.
hier nog zo'n onzekere miep ik loop qua tijd ook vrijwel gelijk met jullie. hebben we een clubje van afwachters spannend allemaal he? en dan rustig blijven.. ik denk ook bij alles na, zoals omdraaien 's nachts. en laatst reed de bus over een enorme hobbelweg, ik zat te stuiteren! en dacht neeeee stop, haha.
ja verschrikkelijk eigenlijk he? ik wil zooo blij zijn, maar ik ben chagrijnig van onzekerheid,, schaam schaam
hey meid, suc6 de 11e! spannend hè kan me goed voorstellen dat het ook wel eng is...zal het wel goed zitten enz..maar laat het maar lekker op jullie afkomen joh... ik moet de 14e naar de verloskundige maar krijg helaas nog geen echo..