Ik had de week vóór mijn NOD en de hele week erna ook buikpijn, steekjes leken het meer, geen echt ongi gevoel. Nu heb ik er gelukkig niet zoveel last meer van behalve als ik erg druk ben geweest met de huishouding of zo, dan meld het zich weer even en dan ga ik meestal even op de bank liggen en trekt het zo weer weg. Moet erbij horen zeggen ze, maar het blijft natuurlijk wel eng, vooral voor mensen die nog geen echo hebben gehad ter bevestiging dat alles OK is daarbinnen. Als ik een goede echo heb gehad zal ik ook pas geruster zijn, maak me nu ook best wel veel zorgen...
ja en toch als ik aanstaande maandag een echo heb gehad, ik ben dan iets meer als 7 weken, dan ben ik denk ik nog niet gerust.. want 7 weken is ook nog niet zo ver.. bah,, ik weet ut, ben een onzeker kipje
hallo meiden ik had gisteren ongi moeten worden ben ik niet geworden en nu heb bruine afscheiding bij het afvegen na het plassen wie kan mij helpen?
anders wacht je nog ff een dag of 3,, als je dan nog niet ongie bent,, dan doe je nog een testje,, ben je net met de pil gestopt? neem als je nog een negatieve test hebt, ff kontakt op met je huisarts
dat zegt niks,, het kan zijn dat je lichaam nog eerst moet wennen aan het zonder pil zijn, ieder lichaam is weer anders.. als de test negatief zegt,, is dat meestal ook zo ( uitzonderingen daargelaten) anders ff kontakt met je huisarts dus