wie kan mij gerust stellen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fleur27, 30 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleur27

fleur27 Lid

30 jul 2008
    22
    0
    0
    verzorgende
    Dordrecht
    hoi hoi

sinds een week weten wij dus dat er een klein wondertje groeit en dus een kleine op komst is..hoever ik pcies ben weten we niet en daar krijgen wij 7 aug een echo voor! maar nu is mijn vraag horen die lichte pijnen in je lies (rechter kant) er ook bij of moet ik me nu zorgen maken het is niet extreem en ook niet continu ook de afscheiding is gewoon netjes wit van kleur!

liefs een ongeruste fleur! :(

2. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Zoiezo gefeliciteerd met de zwangerschap

Ik weet niet of ik je gerust kan stellen maar heb er ook wel eens last van.
    Helamaal als ik me been verkeerd neer zet. Dan voel ik een steek in me lies. Of als ik in bed lig en moet hoesten. Ik heb het toen aan de vk gevraagt en die zei dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat het bij banden pijn hoort.

Omdat er nu nartuulijk een hoop gebeurt in je lichaam en er moet ruimte komen om het kleine wonder te laten groeien.

Ik hoop dat het je een beetje heeft geholpen. en ander moet je gewoon de dokter / vk bellen als je het niet vertouwd

Gr Tam

3. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    Van harte gefeliciteerd!

Voor de rest sluit ik me bij tartaar aan, ik heb er inderdaad ook last van! Inderdaad vaak bij t opstaan van de bank.

Het schijnt erbij te horen!

4. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Klinkt als bandenpijn, lijkt vroeg, maar je lichaam is nogal aan t veranderen, alles gaat rekken! Succes!

5. fleur27

fleur27 Lid

30 jul 2008
    22
    0
    0
    verzorgende
    Dordrecht
    ik kijk het nog even aan en anders bel ik de gyn voor het weekend nog eventjes!

iig alvast bedankt voor jullie reakties!

liefs

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Klinkt als bandenpijn toen ik zwanger was van mijn dochter had ik hier ook al last van in een heel vroeg stadium. Had er vaker last van bij bepaalde bewegingen.

Hoop dat je er wat aan hebt! Het is juist een goed teken betekent dat je baarmoeder groeit. Vraag het anders nog even na bij je gyn als je niet gerustgesteld bent!

Deel Deze Pagina