wie kan mij geruststellen??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door liebrando, 21 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

Ja zeker fijn!

2. liebrando

Ja ben heel gelukkig dat ie de oude weer is. Normaal als ie zo druk is denk je, het mag wel eens een keertje wat minder. Maar je kind zo meemaken! Neeeee geef mij maar 10000 maal een druk kind die lekker actief is, dan een kind dat er bij ligt alsof ie er niet eens meer is.

Lief van je! Dank je meis!

3. Nou, jullie krijgen het wel voor de kiezen zeg...
    Houd ze maar goed in de gaten alledrie en nogmaals, als je het niet vertrouwt, gewoon naar eerste hulp rijden hoor, als je 'weggestuurd' wordt bij de HA-post.
    Moeder instinct heb je niet voor niets.

Groetjes Mirjam

Rot he, als die kleintjes ziek zijn....:(

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Fijn dat het nu beter gaat!!

5. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Ik zou idd ook gewoon op een avond de huisartsenpost bellen en even kijken wat hun zeggen, soort second opinion. Jij kent je kindje het beste hoor. Beterschap, hopelijk gaat het gauw weer beter.

6. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Oh sorry lees nu pas de rest vd pagina's hahaha, fijn dat het beter gaat.

7. liebrando

met de middelste die zo ziek was is nu alles goed gelukkig. Hij klaagt niet meer over slapen en is weer helemaal hyper. Eten wil ie nog steeds niet, gisteravond wel fruit gehad dus dat proberen we straks gwoon even. En drinken gaat ook wel beter, maak steeds een volle bker voor hem, waar hij steeds een grote slok uithaalt, dus hij krijgt nu gelukkig vocht genoeg.

Me oudste zoon is nu weer een ander verhaal, die gooit echt alles eruit wat er inkomt, dus daar moet ik even wat op verzinnen. Eten vind ik niet zo erg, maar al dat vocht dat er uit komt moet er ook wel weer in. Gelukkig wil hij wel drinken dus dat is alleen maar mooi.

De jongste heeft nog steeds koorts, ze heeft nog geen diaree gehad meer naar gister gelukkig want dat ging ineens zo hard allemaal. Ze heeft een halve banaan en koekje op en bijna een drinkbeker met water, dus die heeft het een en ander ook binnen. Ze hoest ook veel, dus denk dat die een flinke verkoudheid te pakken heeft.

Maar goed ik hou ze allemaal heel goed in de gaten, en als ik het niet vertrouw dan ga ik niet meer naar de huisarts maar gewoon door naar het ziekenhuis want de HA helpt me toch niet. Die kan alleen maar over zetpillen praten!

bedankt voor al jullie lieve reacties!

Deel Deze Pagina