Merk dat ik de afgelopen drie jaar in een achtbaan heb gezeten op medisch & psychisch vlak... en nog steeds geen kindje Ik ga nu wel iets anders om met het verdriet (al is dat soms heel verschillend, soms zelfs per dag), maar het doet nog wel wel heel veel pijn... Ben ook nog niet klaar met de mmm, dus moet nog wel even positief blijven! Wie is er ook al drie jaar of meer bezig? Misschien leuk om elkaar hier een beetje op te vrolijken? En natuurlijk samen zwanger worden! Liefs, Botervliegje
he lief botervliegje.. ik doe met je mee hoor.. ook al langer bezig als 3 jaar.. nu bezig met de 2e icsi.. liefs yippie
hier ook al bijna 3,5 jaar bezig! gaan in augustus/september onze eerste IVF poging krijgen! vind het allemaal heel spannend en ben ook wel een beetje bang! wat als dit nu niet lukt.....
Ha die Yip! Jij zit weer in een spannende fase! Hoop dat de tweede ICSI 'm voor je wordt. Zou echt fantastisch zijn! Ik zou zeggen: doe lekker rustig aan, geniet van het mooie weer en ga lekker broeden strakjes . Lukt het je om een beetje posi te blijven? Ik heb volgende maand nog een tp van twee cryo's (als er twee goed ontdooien).
Spannend Marjolinos! Heb je ook IUI's gehad met stimulatie? Dat maakt de stap naar IVF wel iets kleiner vind ik zelf... Met IVF liggen de kansen wel een stuk beter, hoor! Je gaat gewoon met een dikke buik rondlopen straks .
ja we hebben 6 keer een IUI gehad maar dan in eigen cyclus met alleen 1 keer pregnyl spuiten... heb van mezelf dus wel een eisprong maar word alleen niet zwanger....
Ik wil jullie heel veel succes toewensen. Wij hebben er 7 jaar over gedaan en na 9iui's en 1x IVF hebben wij afgelopen maart een heel mooi wondertje gekregen. Liefs, Marijke
Hier al weer 8 jaar bezig voor ons eerste wondertje! IUI gedaan...niks toen ivf icsi 2x en beide keren zwanger....maar beiden keren miskraam
he botervliegje.. ja hoor ik ben een ras optimist van me zelf.. ben ook vol vertouwen.. was ik bij de 1e keer ook hoor.. ik heb trouwens donderdag de punctie.. majolinos en hannied hellaas welkom hier.. en Marijke bedankt.. pff maar jij heb het ook niet makkelijk zeg.. jij ook sterkte.. liefs yippie..
Ik kom me ook aanmelden hier als jullie het goed vinden... Inmiddels 4 jaar bezig en 7x IUI en nu 1x IVF gehad. Alhoewel, gehad.., we zijn nog bezig met poging 1. Heb vorige week TP gehad van 2 cryo's en mag morgen bloedprikken. Weer spannend dus. Aan de ene kant heb ik er best wel een goed gevoel over, aan de andere kant kan ik me inmiddels niet eens meer voorstellen dat ik ooit nog echt aan de beurt ben. Goed idee trouwens, zo'n topic. Er zijn toch best veel mensen die net komen kijken of bij andere topics zijn er inmiddels een aantal zwanger geworden. Laten we hier als (helaas) ervaren MMM-ers elkaar een hart onder de riem steken!
Marijke, wat fantastisch voor jullie! Dan zijn die tropenjaren het uiteindelijk allemaal waard geweest... Geniet van je lieve kindje! Hanied, 8 jaar alweer... wat een tijd, zeg... En wat een Pech met hoofdletter dat je twee keer een miskraam hebt gehad. Dan zou je zeggen dat het nu toch wel snel moet lukken? Jo, tuurlijk ben je van harte welkom! Wat spannend dat je morgen mag bloedprikken. Ik stem ervoor dat je de eerste nieuwe zwangere bent van dit forum , staat leuk gelijk een zwangere op een van de eerste pagina's. Yippie: Succes met de punctie! Maar hopen op veel mooie eitjes & bevruchtingen... Laat je weten hoe het gaat? Hier niet zoveel spannends... zit in (verplichte) pauzemaand. Wel al eerste pukkel ontdekt en eerste krampjes, dat betekent dat ik in het weekend kan beginnen met de eerste cryocyclus! Was vandaag beetje chagrijnig. Zag een dame bij de bus zitten met versleten schoenen en een oude goedkope tas. Ik dacht (heel eerlijk gezegd) bij mezelf 'pff, ben blij dat ik genoeg geld heb om mezelf een beetje leuk te onderhouden', maar toen zag ik haar dikke buik en tijdschrift over baby's. Rijkdom is toch wel iets anders dan waar ik aan dacht... Filosofische afsluiter voor vandaag
Haha, botervliegje, inderdaad een filosofische afsluiter! Bij jou ook altijd pukkels en krampjes van te voren? Heb ik ook altijd, dan weet ik precies hoe laat het is! Nu niet, want ik gebruik nu utrogestan en dat houdt mijn menstruatie tegen. En nu snel Brazilië kijken! Tot morgen en fijne avond nog!
@botervliegje, spannend de cryocylcus! duim voor je dat het raak gaat zijn! @jo, hoe snel weet je na de bloedtest of je zwanger bent?
botervliegje en jo heel veel succes.. natuurlijk vertel ik jullie hoe het hier gaat.. all: bloemtje voor jullie
yippie: morgen al punctie! Een nederlands ziekenhuis? Heel veel succes morgen!! marjolinos: morgen al! Gisteravond alleen al behoorlijke ongikrampen, dus dacht toen al zeker te weten dat het mis was. Vandaag is het weer rustig... . Dus toch maar gewoon de uitslag van morgen afwachten. Pff.. spannend hoor dat wachten!
ok, ben heel benieuwd hoe die puctie gaat! Ik ben ook in Zwolle geweest, maar de wachttijd was me te lang. En nu ik eenmaal in Dusseldorf zit twijfelde ik of ik terug wil naar Zwolle. De punctie zonder narcose/roesje lijkt me zo pijnlijk. Maar jij hebt al ervaring, wat vond jij ervan?
Als jullie het goed vinden zou ik me ook graag hier willen aansluiten, weet soms ook niet meer waar ik thuis hoor en me thuis voel.....maar dat moet hier wel goedkomen. Wij zijn nu ook al 3,5 jaar bezig waarvan zeg maar 3 jaar in de MMM. Al snel werd bij ons duidelijk dat mijn man heeeeeeel slecht zaad had (ICSI kwaliteit). Maar ik moest eerst 25 kg afvallen mocht ik in behandeling komen, daar heb ik een jaar over gedaan. Nu zijn we 4 ICSI-behandelingen (maar 2 x TP gehad), 1 miskraam (na 3e ICSI) en 1 cryo TP verder en staan we nog steeds met lege handen . Momenteel zitten we even in een financiele, geestelijke en lichamelijke pauze zeg maar . Maar we hopen toch wel weer snel alles te kunnen gaan opstarten, als we er klaar voor zijn. Sorry voor mijn lang introductieverhaal . @ Jo, hallo jij ook hier? hihihihihi. Ik ga toch nog even mega hard duimen, krampen hoeven niet altijd slecht nieuws te betekenen. Ik duim!!! @ Botervliegje, spannend dus bijna starten met cryo!!!! @ Yippieajee, spannend hoor donderdag de punctie!!! Je moet ook vol vertrouwen blijven hoor, anders hou je het niet vol. Succes alvast. @ Hanied, wat onzettend lang 8 jaar....... en dan 2 keer zwanger en toch een miskraam! Pffffffff wat is de wereld toch oneerlijk!!! Zijn julie al bezig met een 3e ICSI?
Hé Sabien, gezellig jou ook hier te treffen! Ja, soms weet ik ook niet zo goed waar ik thuishoor. In het Barrahus is inmiddels ook al meer dan de helft zwanger en bij Klingel is 't van alles wat. Hier in ieder geval allemaal meiden die al veel te lang wachten en wel wat steun kunnen gebruiken!
Meiden helaas hoor ik hier ook wij zijn al bezig vanaf april 2007 en in de mmm vanaf aug 2009. onze enige kans is icsi. helaas heeft onze eerste behandeling nog geen zwangerschap opgeleverd. we hebben nog wel 4 topemmy's in de vriezer. maar vanwege een vakantie stop moeten we wachten tot begin aug. en dan kijken hoe me cyclus dan is en waar ik zit. momenteel doet me lichaam nog niks. @ marjolinos: succes met jullie eerste poging. ik zag er ook erg tegen op maar is me achteraf best meegevallen @ hanied jeej meid 8 jaar wat een tijd! ik hoop dat jullie snel een plakbeeb mogen krijgen @ yippieajee Heel veel succes met de punctie! hoe heb je de vorige punctie ervaren? @jo1978 ben heel benieuwd! weet je al wat? toen ik bloed mog prikken was ik helaas al 2 dagen ongesteld dus wist het antwoord al @ botervliegje spannend zo'n eerste cryocyclus wij mogen er straks ook aan geloven @ sabrien wat knap zeg dat je zoveel af bent gevallen in een jaar! maar naar dat het ondanks dat nog niet gelukt is.