wie kan mij geruststellen???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door dancer4fun, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Ben erg onzeker op het moment want ik ben al bijna 1 week bezig met ovutesten maar tot nu toe nog geen positieve test gehad.

Heb een regelmatige cyclus van ongeveer 30dagen. Het is onze laatste rust maand voor we met ivf gaan beginnen. Dus ik wilde deze ronde goed benutten. In het verleden wel eens ovutesten gebruikt maar ben er niet zo weg van.
    Heb de ovutesten van zwanger en kids besteld. Ben begonnen op cd 10 en vandaag, cd 16 nog steeds geen positieve test. We hebben afgelopen zaterdag voor het laatst gemeenschap gehad, dus had gehoopt dat mijn ei zich maandag of dinsdag zou aankondigen. Maar helaas niets is minder waar. We stellen het "klussen" daardoor ook uit. Maar te lang is ook niet goed.
    Wat denken jullie. Is het verstandig te wachten op een positieve test of al eerder te "klussen" zodat de zaadkwaliteit optimaal blijft (dat is de reden van ivf, slecht zaad).
    En zal mijn ei nog komen of heb ik hem gemist???

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik zou zeker nog even doorklussen. Zeker als het zaad niet optimaal is.
    Het kan ook zijn dat je lutheale fase (de tijd tussen je ei en je ongi) korter is. Als dat bijv. 12 dagen is kan de test morgen nog positief worden!
    Ik duim voor je! Het is al een lang traject voor jullie, zo te zien. Hopelijk snel een baby in je buik!

3. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zeker gaan klussen. Mochten de testen het niet goed doen, mis je misschien je ei. Ik heb overigens ook een cyclus van 30 dagen en vaak cd17 pas een positieve ovulatietest! Succes, duim voor een wondertje voor jullie deze maand!

4. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Thanks meiden, dat stelt me zeker gerust. We hebben idd afgesproken vanaaf te "klussen" en te blijven testen.
    Hopelijk vind ik mijn ei nog.

5. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    eindelijk vandaag, cd 18,eindelijk een positieve ovutest. Dus vanavond aan de klus en hopen op een wonder!!!

6. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Ik duim voor jullie!!

7. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Zet 'm op ;)! Duim mee voor jullie!

Hier ook pas een ei op dag 17, ik dacht ook dat ie niet meer zou komen, maar gewoon doorgetest en daar was m'n ei dan! Ik heb ook een korte luteale fase van 10 dagen.

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Super!!! Klusze!! ;) :D

Deel Deze Pagina