Ik moet ook zo hard lachen. Wat het bij mij misschien makkelijker maakte was dat hij ons probleem was. En ik heb me echt geprobeerd daarin te gedragen, maar somsssss was dat schuldgevoel wel even... misschien... iets met inwrijven
Ohhhhh @Nina Sanders het spijt me oprecht maar ik heb net gierend van het lachen je reacties voorgelezen aan mijn man. Ik stikte er bijna in. Ik dacht dat ik al een heks was/kon zijn (zonder extra toegevoegde hormonen en zwangerschapswens, dus geen enkel ander excuus dan pms) maar dan lees ik jouw teksten en ik zie het gewoon voor me! Ik denk dat je je nickname wel eer aan doet Voor jou hoop ik oprecht dat je je vandaag en komende dagen weer beter voelt/gaat voelen. Zo niet, lees ik graag meer van dit soort (voor de lezer) grappige taferelen. Kun jij even lekker spuien en voel ik me iets minder schuldig over mijn eigen heksenperikelen. Hoop dat je snel een positieve test mag hebben! En o jah: jullie meisjesnaam is the bomb!!!
Haha, kan ik heel goed snappen! Ik wou dat ik dat ook kon doen, maar hier ben ik het 'probleem' jammergenoeg. Zijn zaad is goed genoeg om heel 't stad te bevruchten, aldus de fertiliteitsarts. Fijn, kan 'ie daar nog even mee boffen ook nuja, wel een geluk natuurlijk!
@Marchella haha, nou fijn om te weten dat mijn hekserijen toch nog enig nut hebben . En thanks voor de lieve wensen!
@SD90 fijn voor hem dat hij heel de stad kan bevruchten, het leukste meisje van de stad heeft toch maar mooi binnen gehaald!
Lieve @Nina Sanders De meesten zullen je gevoel herkennen. En eigenlijk is er ook helemaal niks mis mee dat weet je zelf ook wel als geen ander 8 dpo Omo wit. Je bent nog vroeg om je even te herrineren Dus alles wat je nu aan streepjes krijgt is mooi mee genomen want dat zou super zijn. Maar ook jij weet dat je je kopie wel boven water houd als die streepjes er niet gaan komen. Ik duim natuurlijk hartstikke hard dat ze er wel komen Vandaag gewoon even je rot en gefrustreerd voelen, dit moet er ook gewoon uit! Morgen gaat het zonnetje wel weer schijnen. En als het morgen niet is dan wordt het vanzelf wel overmorgen! Remember de wonderen zijn de wereld nog lang niet uit en de mooiste wonders vergen geduld
Niet En dan weer wel En dan weer niet Ik moet wel zeggen dat ik het na ongeveer 1,5 jaar zwaarder had dan nu. Toen heb ik ook hulp gezocht en nu kan ik er beter mee dealen. Als je eenmaal in de mmm zit is het continu wachten; op de afspraak, op de behandeling, op de uitslag. En dat is moeilijk, maar het zijn allemaal relatief kleine perioden, en zo gaat de tijd ongemerkt voorbij. En als je dan begint met een nieuw soort behandeling is er wel weer hoop. En als dat écht op is dan komt er weer iets anders.. De miskraam is wel moeilijk, maar geeft ook hoop; we weten nu dat het kan.
Oh ja dat herken ik wel ja ik ben nu vanaf dat ik begon zo ongeveer 1.5 jaar verder en merk indd ook dat ik het soms enorm moeilijk vind allemaal, hier ook afspraak gemaakt in t ziekenhuis alleen liep dat zwaar teleurstellend af. Ik hoop voor je dat er snel een eind komt aan het lange wachten voor jou/jullie en je snel een mooie test en uiteindelijk een mooi kindje in je armen mag hebben ♡
Ik moet ook zeggen dat ik ook best wel gelachen heb om de reacties. Sommige best herkenbaar, al zit ik nog niet eens officieel in de mmm. En ondertussen hoop ik ook dat mijn vent nog met me kan dealen als ik straks wel volgestopt word met hormonen. Of als ik vol zit met hormonen omdat het eindelijk eens gelukt is. Doe mij maar zo’n topic als dit rond 14 september. Dan is mijn NOD en kan ik wel wat humor gebruiken.
Oh geen probleem. Als ik mijn man moet geloven ben ik altijd wel een heks dus ik kan je waarschijnlijk altijd wel wat humor bezorgen
Oh en eerlijke vragen over de zwangerschap en bevalling beantwoord ik ook gewoon zonder schaamte hoor
Soms moet je je man ook gewoon niet geloven, we kunnen ook hartstikke lief zijn (als we geen heksendag hebbeb)