Haha ik vind hormonsters altijd zon raar woord. Tot je ze zelf nodig hebt om je wens uit te laten komen.. dan pas weet je waarin veel mensen ze zo noemen. Je bent vroeg dus duim nog eveb voor je
Hahaha, hier moest ik echt om lachen. En je hele verhaal vind ik herkenbaar. Ik heb ook al eens tegen mijn vriend gezegd dat hij zelf maar clomid moet gaan slikken... En soms heb ik ook van die vreselijke buien zoals jij omschreef en dan kan ik maar beter gauw naar boven gaan anders vallen er doden. Ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt. Volgens mij is uitrazen eigenlijk het enige wat helpt, en daarna flink relativeren. Ik ga ook wel eens aan mensen in vreselijke leefomstandigheden denken en dan denk ik: ach, mijn leven valt ook best mee. Ik moet vooral niet denken aan mensen die er zonder moeite 10 kinderen uit persen.
...raam op een kiertje (kiepstand) in de slaapkamer, lekker onder mijn donzen dekbedje naar de regen luisteren.
Lekker is dat hè, het geluid van regen <3 En ik word er ook wel blij van dat het weer herfst begint te worden, lekker m'n fluffy pyjama's weer aan hahaha. Over 2 weken mag ik weer aan de hormoontjes, zal vast m'n regendansje doen lol