hoi dames, even een lekker luchtig onderwerp, zoals de vraag al is, lakken jullie je teennagels ook in de winter? ik dus wel vind het verzorgd staan, maar op mij werk zijn er heel veel dames die het alleen maar in de zomer doen ivm het dragen van open schoenen dan.
Alleen als ik er echt zin in heb. En ik heb het geluk dat mijn teennagels heeel langzaam groeien, dus als er goede nagellak opzit dan blijft het weeeken zitten....
ja altijd. Vind het gezellig staan, al is het maar voor onder de douche Altijd fuchsia roze, ik doe ook weleens paars oid maar dat vind ik toch minder leuk.
Ja hoor lekker even tutten...heerlijk op zn tijd!! Ik vind in de winter je helemaal lekker verwennen heerlijk...in bad met een goede badolie, lekker scrubben, alles bijknippen, kappen, scheren en daarna de vingers en teentjes lakken en dan met een kop hete choco op de bank kruipen in je huispak....mmmmm...favorite lazy sunday
Ik lak ze eigenlijk niet in de winter, maar als ik weer meer ga zwemmen vind ik het wel leuk staan. Hangt er dus wat vanaf
Jep, maar ik ben er wel iets lakser in. Komt gewoon omdat ik behalve onder de douche en onder de dekens, m'n voeten niet bloot heb en dan zie ik minder snel wanneer er weer wat aan moet gebeuren. Aan de andere kant lijkt de lak ook minder snel te slijten, ik heb nu bijvoorbeeld al weken een zilverkleurig lakje op, zit nog prima!
Ja ikke.... Maar niet omdat ik het leuk vind. Ik heb echt problemen met mn haren (ivm PCO) en ik moet echt iedere dag scheren en daarvan gaan mn benen gewoon kapot en krijg ik het op een gegeven moment niet meer glad Harsen doe ik in de zomer maar is me te duur om dat ook nog in de winter te doen... Ik wacht nog steeds op het moment dat laseren betaalbaar is. Ontopic mn teennagels lak ik altijd!
Ja ik lak ze het hele jaar door, net zoals het scheren van mijn benen... schijnt dat er ook heel veel vrouwen zijn die dat in de winter niet doen.
Ik zou het dolgraag willen, maar als ik de lak er langer dan week op laat zitten, gaat mijn nagel stuk, dus ik kan een lakje maar een paar dagen hebben, hetzelfde geldt voor mijn vingernagels. Heeft iemand van jullie dat ook? En zo ja, kan ik dit tegengaan? Ik loop namelijk het liefst altijd met een lakje rond.
Ja, ik wel. Vooral ook omdat ik bijna altijd op m'n blote voeten loop, ziet er toch wat leuker uit dan . Benen scheren doe ik ook gewoon het hele jaar door.
Niet zo consequent als in de zomer, maar ja, ik lak m'n teennagels ook in de winter. Vind ik er wat vrolijker uit zien. Ik scheer m'n benen niet, maar epileer ze (ook in de winter, maar ook hiermee ben ik wat lakser dan in de zomer). Vind ik zó veel fijner! Die rotstoppeltjes wil ik niet.
Haal nu ook steeds m'n benen open met scheren, zwangerschapskwaal? Maar als ik niet scheer voel ik me ook niet fijn... Teennagels lakken doe ik nooit. Eén keer door m'n schoonmoeder laten doen, die is nagelstyliste. Maar ben ooit geopereerd aan twee tenen en daar wil ik niet de aandacht op vestigen