Lastig, ik heb even flink met je mee gezocht op Google, maar het enige wat je wel veel siet welke er wat van weg heeft is het konijn roma: Happy Horse Knuffel Rabbit Roma 40 cm | Babypark
Mijn zoon had een koe gekozen die wij ooit is meegenomen hadden van vakantie en dus geen tweede van konden vinden. Wij hebben toen een koe gekocht die er erg op leek en er eerst zelf mee geslapen en hij heeft het nooit gemerkt. Misschien is dat een idee er 1 zoeken die erop lijkt en dan als hij hem accepteert een tweede kopen
Misa: Ja ik ga anders ook maar eens aan de telefoon hangen inderdaad. Fairyhunter: Ook nog een idee ja. Ik vond die andere konijnen alleen niet leuk vandaar dat we deze hebben gekocht toen ik zwanger was Maar goed leuk is even niet belangrijk.
Ik heb ook nog een mailtje gestuurd. Anders wil ik wel even langsgaan en kijken of ze mij er aan kunnen helpen.
Knuffel konijn 24cm | HAPPY HORSE | Speelgoedwinkel EurekaKids deze is net iets anders qua vacht he? tondeuse erover heen?
Wendyw80: Bedankt voor je lieve aanbod. Ik kan hem gelukkig bestellen bij een andere website. Andere dames, allemaal heel erg bedankt voor het meedenken.
Hier in Frankrijk verkopen ze dit merk erg veel (is het frans?) misschien heb je hier wat aan : Jouet happy-horse choisir le meilleur marchand et comparez les prix Jouet avec Webmarchand.com Zoek anders eens op Lapin happy horse Roxy