Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door thee, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thee

thee Lid

26 okt 2006
    30
    0
    0
    waarnemend/leidster KDV
    Amersfoort
    Hallo ik heb een vraagje aan iedereen, ik heb gehoord van andere mensen die zwanger wilden worden dat ze na het hebben van gemeenschap hun benen direct in de lucht deden, met een kussen onder de billen. Hebben meer mensen hier van gehoord? Want wat moet je doen na gemeenschap om te voorkomen dat het sperma eruit loopt?
    groetjes thecla

2. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hoi Thecla,

Ik weet van mijn vriendin, die had voor de grap na de sex de billen in de lucht gedaan en gelijk eerste ronde zwanger! Misschien stom toeval, maar baad het niet, schaad het niet.

Nee, je hoort hier veel dat er al meer dan genoeg binnen is om zwanger van te raken. Dat wat er uit stroomt heb je niet nodig...

3. thee

thee Lid

26 okt 2006
    30
    0
    0
    waarnemend/leidster KDV
    Amersfoort
    He hallo Jody

Nou dan gaan we dat maar eens proberen :D Je weet het inderdaad maar nooit.
    Bedankt voor je reactie, stel ik altijd op prijs....doeidoei

4. francien1984

12 okt 2006
    51
    0
    0
    Ja dat word wel vaker gezet. Maar ik vind het na een vrijpartij niet echt romantisch om met mijn benen omhoog te gaan liggen. Normaal gaan we dan nog even tegen elkaar aanliggen en vallen we gewoon in slaap.
    Ik denk ook niet dat mijn vriend daar blij mee is.
    Want die zegt nou al dat ik teveel bezig ben met het zwanger worden.
    Maarja wie weet misschien helpt het wel.

Veel geluk toegewenst.

5. thee

thee Lid

26 okt 2006
    30
    0
    0
    waarnemend/leidster KDV
    Amersfoort
    Hoi francien
    Inderdaad je hebt gelijk dat het net zie romantisch is. Mijn vriend zit me ook op dit moment vreemd aan te kijken. Het is romantischer om bij elkaar te liggen en zo in slaap te vallen en dromen dat het zo mag zijn. Spannend voor jou, al zoveel dagen over tijd...heb je al een test gedaan?
    Duimen doe ik voor je....

6. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    IK moet altijd plassen na de sex. Nu wil ik dat eigenlijk niet. Je snapt waarom...
    Echt romantisch is het natuurlijk niet om met je benen omhoog te gaan liggen, maar je kan het ook als geintje doen of naar de badkamer lopen en daar even gaan liggen, met je voeten op de badrand ofzo. Tja, niemand heeft gezegd dat het makkelijk zou worden hihi! ;)

Succes meiden!

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hoi Jody,
    Ik denk dat het een fabel is om met je benen omhoog te gaan liggen. Het zal dan echt voor je eigen gevoel zijn. (ook al beweert mijn moeder ook dat zemet haar benen tegen het schuine dak aan ging liggen om mij te krijgen....)
    Het gaan plassen na de sex wordt wel afgeraden heb ik gehoord. ff ophouden dus hihi

8. Niet meer actief

Ik ga altijd plassen na de sex...en heb toch 2 kids :D
    M'n buuf zei gister dat als je graag een meisje wilt je ondersteboven moet gaan staan...zie me al staan zeg....

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hihi,
    we moeten eigenlijk eens een topic openen met bakerpraat!

10. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    hallo allemaal;

Ik lig ook nooit na de daad met mn benen omhoog, een vriendin deed dit wel en was zwanger ga het toch maar proberen.
    Plassen na de sex is wel aan te raden, dit voorkomt blaasontsteking!
    Het op "z'n hondjes"doen schijnt ook zeer goed te zijn!

Groetjes mama van Channa

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    ja,dan komt het inderdaad wat dieper.
    Wat dat plassen betreft: wat goed is voor het ene is weer minder voor het andere.
    En jullie hebben allemaal gelijk: baat het niet dan schaadt het niet.
    (en ik moet toegeven dat ik ook wel eens met mijn beentjes in de lucht heb gelegen..... ;) )

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ga altijd liggen met een kussen een beetje onder m'n kont en dan lekker slapen... ik heb nog nooit geplast na de sex en nog nooit een blaasonsteking gehad, maar er zijn genoeg vrouwen die er wel gevoelig voor zijn, lijkt me wel lastig. Maar het schijnt dat zaadcellen in 15 minuten de plaats van bestemming hebben bereikt, dus dan kan je na 15 minuten gaan plassen...
    Mijn gynaecoloog heeft trouwens gezegd dat het standje niet uitmaakt... het zaad wordt toch ergens achterin gedropt, welk standje dan ook.

groetjes,
    Snoopy

13. Nora1977

Nora1977 Actief lid

30 okt 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    ja ik denk dat ik helemaal in een deuk zou liggen als ik dat zou doen,
    ik bedoel ik moet er nu al om lachen en mezelf zo ziet liggen... :)

14. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik draai me vaak om en leg dan mn benen tegen de muur ( schaam)
    Erg grappig mn man moet altijd maar lachen als hij dat zo ziet:)
    volgens mij is het niet nodig maar ja het idee...

15. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Ik ga niet met mijn benen de lucht in. Maar blijf wel even lekker liggen!

16. larissa

larissa Lid

16 okt 2006
    28
    0
    0
    woonbegeleider
    friesland
    Ik ga na de daad ook met mijn benen de lucht in liggen. Ik had hier nog nooit over gelezen of gehoord maar ik had zelf het gevoel dat dit beter zou zijn omdat het er anders uitloopt. Ik weet dat alles er niet uit loopt maar het geeft mij toch een goed gevoel om het wel te doen.

gr. Larissa

17. MamaLinda

MamaLinda Lid

18 okt 2006
    63
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden!
    Ik ga niet met mn benen in de lucht liggen, maar houdt wel een handdoek tussen mijn benen en trek mn benen iets op. Normaal ging ik ook gelijk naar de wc om te plassen, dus dat is nu wel lastig, maar ja, het is voor een goed doel hihi.

Succes allemaal!

18. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ga niet met mijn benen in de lucht maar leg wel een kussen onder mijn billen. Zo kan ik toch tegen mijn hummie aankruipen en blijven we minstens een half uurtje liggen (vindt hij ook niet erg). Doe ik dat niet dan verlies ik een hoop zwemmertjes!

Groetjes,
    Moonie

19. thee

thee Lid

26 okt 2006
    30
    0
    0
    waarnemend/leidster KDV
    Amersfoort
    Grappig ik gebruik ook een handdoek en probeer nauwelijks te bewegen in de angst van dat het er juist allemaal uitloopt. Wat mij persoonlijk wel opvalt is dat het sperma er juist nu minder snel uitloopt sinds ik van de pil af ben. Is dat anderen misschien ook wel opgevallen?

doeidoei, thecla

20. Shanae

Shanae Lid

3 okt 2006
    51
    0
    0
    Ik gebruik ook altijd een handdoek om de boel droog te houden.
    Maar voordat we bezig waren met zwanger worden, ging ik altijd meteen plassen na gemeenschap want dan loopt het overtollige eruit en heb ik geen last van een nat plekje waar ik slaap (dat vind ik zo irritant nl.) de boel blijft dan droog en dan slaap je lekker ontspannen.
    Met een handdoek tussen mijn benen slaap ik eigenlijk heel gespannen om ervoor te zorgen dat de handdoek op zijn plek blijft en ik geen nattigheid voel.

Met de benen omhoog heb ik idd ook van gehoord en gelzen maar of het waar is weet ik niet hoor :-s

Groeten,
    Shanae

Deel Deze Pagina