Hey meiden, Zoals de titel zegt wie kan mij helpen aan een langpoot muis van de hema,sinds ik deze heb gekocht voor me dochtertje is ze er helemaal gek van. Ik zoek dus echt de lichtroze zie link: knuffel - HEMA Maar deze zijn niet meer te verkrijgen in de winkel en op marktplaats vragen ze hoofdprijs ervoor Dus wie heeft er 1 en er doet er niks meer mee?
Ik heb er geen helaas, Maar zie wel dat ze online voldoende voorraad hebben, misschien dat overwegen? Kan hem idd gewoon in het winkelmandje plaatsen
Waarom bestel je hem niet online als ik je link bekijk staat er voorraad voldoende en kan ik hem gewoon bestellen
PictureTrail: Online Photo Sharing, Social Network, Image Hosting, Online Photo Albums Dit is hem volgens mij! Link werkt niet helemaal goed. Je moet links nog even naar beneden scrollen. Daar staat hij tussen.
Je kunt hem altijd terugsturen als ie niet overeenkomt met de foto. Zou best kunnen dat ze in de webshop nog oude voorraad hebben toch? HEMA webshop heeft een eigen distributiecentrum.
Heb er eentje! Zal je pben. Ben blij dat ik van t lelijke kreng af ben. hihi Zal hem tegen verzenden je toezenden.