Gilette Women scheermesjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Heart, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Dames,

Ik ben nou al 4 winkels afgeweest voor het Venus Breeze scheersysteem, de mesjes heb ik namelijk al. Nergens kan ik de houder vinden voor de mesjes, zelfs op internet niet! :( Weet iemand waar ze te krijgen zijn? Of dat de mesjes op ook bijv. de Venus Vibrance passen? Die hebben ze namelijk wel overal... :rolleyes:

Alvast bedankt!

2. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Alle Venus mesjes passen op alle Venus apparaten.

Dat heb ik me bij de etos laten vertellen en zij heeft het op de verpakking van een veus apparaat gelezen.

3. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Heb je al bij de Etos gekeken? Van de week heb ik ze daar zien hangen. Had ze zelf namelijk ook nodig ;)

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Dit is niet correct. Het meisje van de Etos heeft je niet goed voorgelicht :D De mesje van de gewone venus, venus divine en venuw vribrance passen op het paarse houdertje (venus divene) roze of blauwe houdertje ( gewone venus en venus passion) en op het oranje roze houdertje met batterij (venus vibrance)

De venus breeze heeft een ander systeem en daar moeten andere houdertjes op. evenals het nieuwste van venus ( de groen ,maar ben ff de naam krijt :) )

@ Ts, De Etos waar ik werk ( hele grote stadswinkel) die verkoopt de houder van de breeze niet meer.

5. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Heb hem toch nog gevonden bij de online drogist :D

Bij Etos hier verkopen ze hem ook nietmeer idd, en bij de supermarkten al helemaal niet! Wel vreemd dat de mesjes er wel nog zijn maar geen houder :( Maargoed, heb hem gevonden dus deze mag wel dicht :)

6. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Ehm..in de beschrijving van het scheersysteem staat idd letterlijk; Alle Venus mesjes passen op alle Venus scheersystemen. Dus had je toch gelijk cinneltje... ;)

Deel Deze Pagina