speelhoek inspiratie gezocht!!

Discussion in 'De lounge' started by ikke84, Aug 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    Ik ben niet geheel tevreden over de speelhoek van mn kids, dus wie wil showen? misschien dat er dan wat inspiratie is, en dan kunnen we gelijk zijn hoeveel speelgoed de kids wel niet hebben:D

ik zal straks ook even een foto plaatsen maar de cam moet nog ff laden

2. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    echt niemand :(

3. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    nu mijn meisje heeft geen eecht speelhoek...wel een tafeltje...en een kast vol met speelgoed.

Zal ff zoeken!!

4. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    tafel

5. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    kast vol...moet ff alles uitzoeken want zit nog speelgoed tussen wat ze toch niet gebruikt..maar dan blijft er niet zoveel over hahaha...

Ze is liever buiten....(we hebben dan ook een zwembad, glijbaan,speelhuisje, zandbak, bowlingspel)

En last but not least...de konijnen zijn ook buiten hahaha, altijd goed voor vermaak en plezier!!

6. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ow hier wil je echt niet kijken....... ons hele huis is 1 grote speelhoek hahahaha

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik heb geen foto bij de hand, maar de speelhoek hier is in onze leeshoek waar de grote boekenkast staat. Daar staat voor zoonlief een tafeltje met 2 stoeltjes, hij heeft de onderste 2 rijen planken van de boekenkast (de onderste rij staan 6 manden en daarboven 2 planken met kinderboeken en 1 plank met los speelgoed) en nog een grote rieten mand met duplo. Er staat ook een leesstoel voor papa en mama, erg lekker als ik eventjes aan het lezen ben en zoonlief aan het spelen :)

Maar sorry, geen foto dus...

8. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

De huiskamer is 1 grote speelhoek. Ze heeft wel een hoekje met een tafeltje en stoeltje met opbergkasten.

9. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    van de ikea loesjuh...hoe heb je het geverfd? Ik wilde dat ook, maar ben beetje bang om het te doen met kwast of roller...tafel is al betekend en alles en denk dat de verf niet dekt dan....

10. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wij hebben ook niet echt een speelhoek. We hebben wel een tafel met stoeltjes, en daarnaast een stapel bakken met speelgoed. En op hun eigen kamer hebben ze ook veel speelgoed, meestal in bakken, maar vaker door de hele kamer haha.

11. Tamio

Tamio Niet meer actief

Hier staat een erg leuk hoekje:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/196927-show-speelkamer-kindje.html

In dat topic staat ook een foto van de speelhoek van mijn dochter, speelhoek picture by tamio - Photobucket
    Ik zal binnenkort eens een nieuwe maken, want het is iets veranderd en niet alles is erop te zien. Helemaal links in de hoek staat een ikea expedit kast met manden met speelgoed. Het poppenbedje is weg want dat staat voor een buitendeur, niet handig in de zomer. En het poppenstoeltje staat nu aan het tafeltje. Op de vloer ligt een kleed om het idee van een eigen plekje te creeeren. De duplo op de tafel ligt daar uiteraard niet als het is opgeruimd.

12. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Hier is ook het hele huis 1 grote speelhoek haha. 's avonds leg ik alles terug in de bakken en op het tafeltje waar ik alles heb te staan. maar verder wordt al het speelgoed het hele huis doorgesleept en naar buiten... ik ben daar niet zo moeilijk in, tis 'droog" spul en heb het zo aan de kant als mijn zoon bed ligt 's avonds.

13. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Godzijdank heb ik geen speelhoek! Groot speelgoed staat her en der netjes opgeruimd en de rest zit in kasten.
    Ik wil echt niet in een speelhoek wonen ;)

14. lenka

lenka Bekend lid

Aug 13, 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat hij nu in mijn fotoboek staat.
    Heb een bijlage toegevoegd maar hoe dat werkt weet ik niet :(

15. lenka

lenka Bekend lid

Aug 13, 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah hij staat er gewoon onder :D

16. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,798
    9,314
    113
    Gelderland
    Wat een leuk idee om met die matten te doen. Zag ze laatst liggen bij de blokker en heb er nog even mee in de handen gestaan;)

*is nu aan het kijken waar ze eventueel straks kunnen liggen als de kleine man groter is*

17. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier staat een tafeltje en stoeltje ( ikea) en een grote witte rietenmand.. daar zit het speelgoed in.. Staat nog best leuk ook!

Verder staat er boven op haar kamer een kast met 5 curverboxen en dan nog een mand die vol is.. Wissel hier elke week.

Wil niet te veel in de kamer hebben staan.. Ze kunnen maar met 1 ding tegelijk spelen.;) De rest wordt dus bewaard op haar eigen kamer.

Share This Page