hallo allemaal ik heb een paar vragen.Ben al een hele tijd niet ongi geweest sinds juni heb toen van de gyn microgynon 50 gehad e die heb ik ingenomen ben nu in mijn stopweek.Ben dus gisteren weer na een hele tijd ongesteld geworden alleen ik had zo ongelofelijk veel last van mijn buik en rug.Toen ben ik naar de wc geweest en was ik zo hevig aan het bloeden en kwam er iets mee met het bloeden.Het was geen bloedstolsel maar een wit stuk vlees ik schrok wel.en nu denk ik kan het zijn dat ik zwanger was en door de microgynon 50 die ik slikt een miskraam heb gehad.Ben ook naar de eerste hulp geweest heb ik inwendig onderzoek gehad maar daar zeiden ze dat het gewoon een stuk van mijn weefsel was van de baarmoedermond.En nog geloof ik het niet het leek echt een vrucht was zo klein met een draadje eraan.Wie kan mij hiermee helpen?
Het zou best kunnen... Zoals je het beschrijft zou het een klein vruchtje kunnen zijn... Ben je niet voor je die pil kreeg eerst gestest op een eventuele zwangerschap?
ik herken het niet als een vruchtje eigenlijk. Bij mij zag het er anders uit, maar dat kan natuurlijk verschillen per vrouw en het termijn. Toch denk ik als je onderzocht bent dat je ervan uit kan gaan dat het klopt wat de artsen zeggen.
je zou eventueel een test kunnen doen, als je zwanger was zit er misschien nog wel hormoon in je urine.....
ik zou of een testje doen,om t ekijken of er nog een restantje hcg in je lichaam zit,anders ff een testje bij je dok
Mijn vriendin heeft dat vroeger ook eens gehad, die hebben ze helemaal binnenstebuiten gekeerd maar er was niets te vinden. Bij haar hebben ze het ook gehouden op een stukje weefsel. Succes meid!
Ik heb zoiets ook verloren bij een vroege miskraam (4e à 5e week). Kon een leeg dooierzakje zijn volgens de vk..
Ik ben bij mijn vmk iets verloren wat echt op en zakje leek. Ik zou het als ik jou was "gewoon" houden op wat ze in het zh gezegd hebben. Je zult het nl. nooit zeker weten. Toch sterkte!