Zwanger worden...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gina18, 28 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    Ik wist niet waar ik het neer moest zetten,

Maar ik en me vriend gaan voor de 2e, gaan er echt voor in maart, ben al met de pil gestopt maar doen het veilig, wil in die tijd nog even wat dingentjes opknappen.

Maar mijn moeder denkt dat we pas met de 2e beginnen als de kleine naar school gaat, maar ik en mijn vriend gaa er nu dus binnekort al voor.

Maar mijn moeder past op, maar ik geef wel eens hints, en dan zegt ze van ja en het is wel makkelijk als ze op de bassisschool zit dit en dat, en je moet nog eerst genieten van chayenna.

Maar wat moet ik hier nu van denken, ze geeft mij het gevoel van ja doe het niet,(en ze past nog eens op) je moet ook aan mij denken, maar ik en mich(vrined) gaan er toch vooor en niet mijn moeder.

Mischien beetje raar verhaal maar moest het even kwijt :oops:
    Wou graag weten wat jullie er van dachten :oops:

liefst gina

2. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    hoi gina!

mijn mening is dat je qua keuzes maken naar jezelf moet luisteren en als jullie dus samen beslissen om nog een kindje te willen dan moeten jullie dat zeker niet laten omdat je moeder jou de indruk geeft van, doe het (nog) niet!
    maar........ik vind wel dat je niet afhankelijk moet zijn van je moeder qua oppas! daar bedoel ik mee...jullie willen voor een kindje gaan en dan kan je er niet zomaar vanuit gaan dat je moeder dan ook op dat kindje gaat passen. want dan begrijp ik haar wel wat ze bedoelt met `denk ook even aan mij`

succes!
    liefs

3. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    ja met opas hebben we genoeg keus in de omgeving, maar daar gaat zij vanuit.

Dank je voor je reactie

4. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    dan zou ik dus zeggen....meid ga ervoor! ;)
    als jullie achter jullie besluit staan zou niets of niemand dat jullie mogen afnemen!

5. charlotte265

30 dec 2007
    34
    0
    0
    knokke
    ik zou er gewoon voor gaan , het is jou beslissing en het word jou kind niet dat van je moeder he

6. babs81

babs81 Niet meer actief

ik zou ook zeggen ga ervoor

Ben zelf op ong dezelfde leeftijd als jou begonnen met een 2de.. ik zou ook zeggen wacht even.. en geniet idd even van je aNDERE kindje
    heb ik achteraf ERG gemist!
    weet niet hoe oud ze nu is.. maar mijn kinderen verschillen 18maanden! en als ik het over mocht doen... zou ik zeket 2jaar later ervoor gegaan zijn toen mijn oudste 2/3 jaar waas

heb veel van mijn oudste gemist! HEEL veel! was altijd druk met de baby etc..

maar uiteindelijk moet JULLIE zelf kiezen!maar zou misschien zo weer doen! het is ook zoooo mooie en leuke tijd
    hoe oud is jullie dochtertje?

7. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Hey meis,

Wij gaan ook voor een 2e en mocht die kleine er straks zijn, dan gaat hij/zij gewoon naar de opvang. Net zoals de eerste gaat hij/zij dan 1,5 dag er naartoe. Ik werk zelf 1,5 dag per week, dus is te doen ;)

8. Imm

Imm Lid

29 nov 2008
    53
    0
    0
    Nu nog Mama! Straks Student!
    Capelle aan den ijssel
    ik ben ook van mening dat het jullie keuze is! mijn vader die is er bij mij zelfs op tegen dat ik gestopt ben met de pil! Maar ik heb zoiets het is mijn keuze.. ik ben nu net 1 maand geleden gestopt en moet 8 januari mijn NOD krijgen

9. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    wat leuk dat jullie allemaal reageren op mijn berichtje, mijn dochtertje word volgende maand 2 jaar.

En leek me heel erg leuk om niet teveel leeftijd er tussen te laten.

Ik zelf ben alijd eenigs kind geweest, en toch heb ik wel een broer of zus gemist:$

10. babs81

babs81 Niet meer actief

nou ik zeg nu helemaal GA ERVOOR!
    hoop dat je snel positief mag testen

11. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ik zou ook zeggen ga ervoor! Wij gaan nu ook voor de 2e en ons meisje is zelfs pas 10 maanden. Je weet ook nooit van tevoren hoe lang het gaat duren voor je (weer) zwanger bent. En het is en blijft jullie eigen keus! Nu heb ik makkelijk praten, onze ouders vinden het super dat we voor een 2e gaan, maar als dat niet zo was geweest hadden we toch doorgezet. Als het kindje er eenmaal is dan slaan ze meestal toch wel om! Succes meid! :D

12. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    Dankje wel meiden

Deel Deze Pagina