Hallo meiden, de koptext zegt het al ... kan je zwanger raken als je nog hcg in je lichaam hebt? de een zegt van wel en de andere zegt van niet zucht ... Ik voelde vanmorgen iets heel vreemds ik had steekjes onder in mijn buik, en tempratuurde lager dan voorheen. Eingelijk alles wat duidt op een eisprong, maar goed kan dit zolang er nog hcg in het lichaam zit? Wat een vragen pffff sorry voor het vragen maar ben zo ontzettend benieuwd. Groetjes Wilma
Ik heb gisteren een miskraam gehad bij 9+1 week en vandaag een echo gehad om te zien of ik leeg was. Dat was gelukkig zo, dus hoefde niet gecureteerd te worden. De arts gaf toen aan dat ik wat hem betreft volgende maand alweer kan proberen om zwanger te raken. Nu wil ik dat zelf voorlopig niet, dus niet van toepassing bij mij, maar ik denk dat het dus wel mogelijk zal zijn.
volgens mij kan het niet, zolang je hcg in je lijf hebt denkt je lichaam nog dat je zwanger bent en zal het geen nieuw eitje laten rijpen... bij mij was het zo dat ik in de eerste maand na mn mk (tot dag 32) posi testte. Op dag 33 werd ik weer ongie, dan is volgens mij alle hcg eruit. De maand er na weer zwanger...
Hoi wilma als je hcg in je lichaam heb kan je geen eisprong hebben pas als deze onder de 6 komt heb je weer een eisprong, zoals surf hier boven al zegt je lichaam denkt nog dat je zwanger ben, heel veel sterkte met het verwerken van het verlies.
Hee lieve meiden, Zo ontzettend veel sterkte de meiden die in het zelfde dal als ik gaan. Toch ontzettend bedankt voor jullie reakties mijn test is zo ontzettend licht dat je echt net een streepje kunt zien. hij is wel zo zichtbaar hoef niet te turen, maar is zo ontzettend licht. Ik denk dan ook dat het zo uit mijn lichaam is het is nu bijna 14 dagen geleden (morgen) dus ja wat wil ik ook. (een kindje) Dankzij jullie antwoorden weet ik nu waar ik aan toe ben heel erg bedankt. Liefs Wilma