hallo ik hoop dat jullie me kunnen helpen. vanmorgen heb ik een zw testje gedaan. maar was nega,dus ik denk maak hem even open tot mijn verbazing zie ik een dikke dondere paars roze lijn! wat betekend dit????????? ik weet het echt niet meer is dit nega of posi. liefs
Wat is het voor test? Zit je voor of na NOD? Heb je de lijn gezien na de afleestijd? Na de afleestijd telt het lijntje eigelijk niet. Misschien even een digitale test doen. Ik duim voor je!
Een test moet je nooit openmaken.. Dan is ie niet meer geldig. Ik heb wel eens gehoord dat er altijd een streep staat als je hem openmaakt. Er staat ook niet bij de gebruiksaanwijzing: plas over het staafje, wacht 2 minuten, breek de test open en lees hem af Als ie negatief aangaf toen ie nog heel was is de test helaas negatief. Ben je over een aantal dagen nog niet gaan menstrueren kun je opnieuw testen. Het is echt helaas niet anders.... Ik duim voor je dat je wel zwanger bent
Als je niet zeker bent, gewoon nog een testje doen. De eerste keer dat ik een test deed, gaf hij een lichte lijn.....ikke terug naar de winkel met de vraag wat dat betekende. Daar wisten ze het ook niet zeker, dus heb een 2de test gekocht......deze gaf gelukkig wel een duidelijke lijn