Hi ladies, Ben benieuwd naar hoe oud jullie waren bij jullie eerste zwangerschap, of als je nog bezig bent om zwanger te raken net als ik.. Ik ben 22 jaartjes jong en ben sinds deze maand gestopt met de pil
Ik was 25 en 27 toen ik zwanger raakte en de mannetjes geboren werden. Succes met zwanger worden, spannend!!!
Ik ben 20 (in februari 21) en ik stop in september met de pil. Heb altijd al jong moeder willen worden dus het is een hele bewuste keuze..
Ik ben nu 28, wordt in augustus 29 en hoop dan toch ook de eerste te krijgen. Maar ja, je hebt het niet voor het zeggen.
Ik was 28 toen ik zwanger raakte van de 1e... en 29 toen ze geboren werd Nu alweer 32 en hoop ik toch echt nog zwanger te raken van een 2e! Het had van mij met mijn 31e gemogen
Tsja, had ook altijd graag vóór mijn 30ste moeder geworden, maar pas kort voor mijn 30ste mijn man ontmoet en nu al 15 maanden bezig...helaas...
ik was 24 toen we stopte met de pil en waren half jaar later zwanger wat eindigde in een mk nu dus 25 en weer een mk gehad hoop dat het toch voor de verjaardag raak is
Ben nu 24, maar was 23 toen we stopte met de pil, zal nu zeker 25 zijn als ik beval, maar kijken hoelang dit duurt, misschien ben ik dan wel ouder wie weet.
Ik was 19 toen ik zwanger raakte en 20 toen ik was bevallen.bewuste keuze.en nu zwanger van de 4de als deze komt ben ik 33