hoi dames vrijdag is mn nod kon me niet beheersen en heb toch een test gedaan. deze leek negatief ik ging op bed zitten balen en moest er bijna van huilen. tot mijn grote verbazing keek ik naar de test en leek ineens wel wat te zien.. ik dacht dat ik het mezelf wijs maakte maar het lijkt er toch echt op dat er een tweede streepje staat.ik krijg hen bijna niet op de foto maar in het echt staat hij er gewoon en is roze niet grijs.. binnen vijf minuten nadat ik de test deed stond hij er.. hele lading informatie maar ben nogal hyper nu.. ben benieuwd of jullie toch wat zien op de foto..
Zulke strepen heb ik al dagen bij mij word t ook niet echt duidelijker . Over 2 dagen nog een testje doen
Ja hoor, ik hoef niet eens te turen! Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd, aangezien je nog wel een spannende fase door moet!
Hahaha,zo teste ik ook positief bij mijn dochter. huilen,huilen!! En daarna "uhhhh" Ik zie hem ook,gefeliciteerd!
bedankt voor jullie reacties. net weer een gedaan deze bleef helemaal wit.. ik ga wachten tot donderdag als het lukt en anders morgen vroeg.. zo verwarrend en vervelend die onzekerheid ..
oh correctie die ik net gedaan heb is ook erg licht positief! ze hebben wat meer tijd nodig denk ik.. ben by een vriebdin die is 100% niet zwanger zij heeft ee ook een gedaan en die van haar blijft omo wit .. bovenste is van haar onderste 2 van my ..
ze staan onderaan op pagina 1.. hier nog even eentje omdat ik het gewoon niet kan geloven en de 2e test steeds duidelijker werd.. oo dat zwarte wat je ziet is een wimper haartje wat ik niet weg durf te vegen bang dat ik het streepje wegveeg ofzoiets.. me vriend komt ieder moment thuis.. die zal wel denken dat het een 1april grap is.. haha
ja heb het net verteld inderdaad de verwachte reactie; ja haha 1 april! tot ik de testen liet zien . hy geloofd het nog niet echt hij is van mening dat beide strepen even donker moeten zijn. heb het hcg verhaal geprobeerd uit te leggen maar ja mannen he.. is de kans nog groot dat het alsnog mis gaat en ik vrijdag toch ongesteld word? vind de 2e test toch echt heel duidelijk voor 3 dagen te vroeg..
Ik zeg echt al gefeliciteerd!!!! En de streep hoeft echt niet zo duidelijk te zijn als de controle streep, mooi resultaat voor 3 dagen voor NOD