Goedekope energieleverancier en evt actie

Discussie in 'De lounge' gestart door carpediem2010, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wij zitten nu al een paar jaar bij eneco, maar willen eigenlijk overstappen.
    Denk dat het goedkoper kan.
    Wie heeft dat ook pas gedaan, en was er ook een actie( geld krijgen etc)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ze zeggen dat Oxxio scheelt,maar ben daar zelf 1x over gestapt en dat was zo'n drama dat ik daar nooit meer heen ga ( die meten van afstand je meterstanden, na een foute meting van hun schreven ze opeens 1000 euro van onze rekening af en was nog een heel gedoe om dat terug te krijgen )
    Weer lekker terug naar de Nuon gegaan dus.Betaal je misschien meer maar geen fratsen en altijd goede service

3. christina89

christina89 Niet meer actief

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    gaslicht.com

Daar staan recente aanbiedingen, krijg je vaak cash back als je via die site aanmeldt.

Let wel op incl/exl btw en netbeheerskosten

5. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Consumentenbond doet dat idd ook. Alleen voor dit jaar had je je dan al op moeten geven. Wij hebben dit gedaan en volgens de berekeningen zijn we goedkoper uit...

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wat ik me altijd afvraag....het is dan voor 1 jaar toch?
    Zit je na dat jaar er dan ook nog aan vast?

7. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben het dit en vorig jaar gedaan via de consumentenbond.
    nee je zit er niet aan vast en je kan gewoon volgend jaar weer mee met het volgende aanbod of je kiest zelf.

het voordeel van de consumentenbond is dat hun garant staan en je voor 5 euro een proef abonnement kan nemen en dus geen jaar lid hoeft te zijn.

Het heeft ons afgelopen jaar al best veel geld gescheeld dus vandaar we weer mee gaan maar volgens mij sloot de inschrijving begin mei..... dus misschien kan het nog via Vereniging Eigenhuis?

8. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
  9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    #9 SushiLover123, 15 mei 2012
    Laatst bewerkt: 15 mei 2012
    Ben je te laat mee :) Inschrijven was geloof ik tot 15 april. Maar over een half jaar kan het geloof ik weer.

En bij de consumentenbond schijnbaar ook... Lees ik hierboven :)

Edit: Voor Eigen Huis: Inschrijven kan tot en met maandag 7 mei, óf tot er 100.000 inschrijvingen zijn. Wees er snel bij!
    EN als je nu inschrijft, dan krijg je een bericht dat je je in hebt geschreven voor het najaar van 2012, dus voor nu is het afgesloten... Heb alleen nog geen aanbieding gezien...

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij verhuizen bijna elk jaar.. Vorig jaar de NEM, dit jaar Eneco..

En wat daarvoor werkte:
    We zaten bij essent, en hebben gebeld om te zeggen dat we ook gebruik wilden maken van hun korting voor nieuwe klanten, en anders zouden we opzeggen.. Dat vonden ze prima, en zo nog een jaar daar gezeten met korting. Het jaar erop deden ze het niet weer en zo bij de volgende beland.. Nog nooit problemen gehad met wisselen verder..

Deel Deze Pagina