Dit weekend heb ik een feestje waarvoor ik een heel leuk (althans, dat vind ik) jurkje heb gekocht. Ik wil hier huidkleurige panty's onder dragen (want zwart vind ik in dit geval zo 'hard' maken), maar heb geen idee hoe/wat/waar! Ik heb bij de Hema 2 paar gekocht, maar de ene glimt te erg, de andere is heel onnatuurlijk bruin. Wie heeft er meer verstand van panty's dan ik en heeft goede tips?
Bij de V&D hebben ze een grote collectie goede en mooie panty's. Hebben ze ook van die voorbeelden hangen, kun je zelf kijken of je het wat vind.
zeeman heeft ook altijd hele goeie hoor ik teminste altijd van iedereen zeggen ik draag ze niet want kan er niet tegen
ja, bij de Zeeman heb je hele mooie! Je moet dan kiezen voor de Brown variant, die ziet er mooi natuurlijk uit. Kost 1,49 per stuk .
Zeeman?? Daar had ik echt niet aan gedacht, bedankt! Dan kan ik nog wat reserve panty's meenemen ook!
Bijenkorf heeft hele mooie panty's! Wel duur maar ik doe er veel langer mee dan met de goedkopere exemplaren. Probeer het merk Falke, ik droeg ze op mijn trouwdag, mooi en comfortabel.
Yep helemaal waar! Had voorheen altijd Wolford, krengen kosten meer dan 16 euro per stuk. Nu de bruinvariant van Zeeman, prachtige kleur en idd 1,49!! Je moet dan de platte, grotere verpakkingen nemen, staat met grote letters de prijs op.
Nou, ik ga ze zeker proberen! Ik zweer ook altijd bij het Zeeman ondergoed voor mijn kids. Wel minstens een maatje groter kopen want het krimpt wel in de droger, maar verder blijft het heel mooi! Lang leve de Zeeman, hahaha!
Ik zweer ook bij de panty's van Zeeman. Dan wel de 15 denier lycra variant (en dat is die van 1,49). Zelfs na meerdere keren wassen, blijven ze goed.
Hier ook zeeman panties, of wibra. Ik koop juist altijd de 2 in 1 verpakking panties, heb ook een aantal "zijde zachte" denk dat die van de wibra of de action zijn. Heel fijn! Ze zijn spotgoedkoop, zitten 2 in 1 doosje en ik kan ze zelfs meerdere keren dragen, soms zelfs wassen!
hier ook zeeman. want als ik een een keer panty's aan heb heb ik er binnen een uur een ladder in en op een avond verslijt is er zo 4 ofzo hahaha
Weet je wat geweldige panty's zijn? En ze zijn niet eens stuk te krijgen... Die panty's die danseressen aan hebben. Vriendin van mij is gogo danseres geweest en die had die altijd aan. Ik sindsdien ook En tig keer met zo'n panty op stap geweest en gewoon niet kapot gaan En nog n andere leuke bijomstigheid, ze zijn heel stevig (niet stug),dus als je flubberbenen (in de danseres gevallen...flubberkont) hebt is dat ook meteen opgelost. Die panty's worden verkocht in winkels waar ze danskleding verkopen, zoals balletspullen e.d. Dus niet in de gewone zaken waar je normaliter een panty koopt.